hvilke Bleer bruger i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.346 visninger
27 svar
0 synes godt om
8. maj 2009

Iliasmor

nu skal jeg snart til at være mor for første gang, har termin her den 25 maj tiden nærmere sig, og de sidste ting skal købes færdig... mit spørgsmål er så, hvilket ble mærke bruger i og hvorfor?? ved virkelig ike hvad man skal vælge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2009

louisepigen23

jeg tror det er meget med at prøve sig frem med nogle forskellige for nogle er det de dyre der fungerer bedst hvor der er nogle hvor de billige fra aldi etc. er bedst... Jeg bruger libero og dem er jeg glad for, så hvis jeg kunne anbefale så er det dem.... det er også dem du får sendt med i de fleste startpakker....
Det var også derfor jeg bruger dem... da jeg var begyndt på dem i startpakkerne så fortsatte jeg bare med dem, og det er jeg glad for...

Held og lykke med det hele...

Knus Louise

Anmeld

8. maj 2009

Pia

Når jeg skal være mor for ande gang her om et par uger, så starter jeg lige med Libero, fordi det er dem jeg har fået i startpakkerne..
Men så snart jeg skal købe dem selv, så bliver det dem fra Aldi..
De bleer syntes vi her hjemme er de bedste..
Har aldrig haft problemer med dem og så har de fast pris og fast antale i pakken..

Men som Louise også skriver, så tror jeg det hurtig bliver en smags sag for folk havd de kan lide og havd de føler der er bedst på deres barn/baby..

Pia ..

Anmeld

8. maj 2009

LotteN

jeg vil også sige, du skal prøve dig frem. Vi startede ud med pampers og dem kunne jeg bare ikke med luften. så gikvi til libero og de var ganke fine. men så snakekde så mange om Aldis og de er nemlig billige, men dem passede min datter ikke, da hun konstant tissede igennem... så nu er vi tilbage på Libero igen... Så prøv dig frem, det er mit råd

Anmeld

8. maj 2009

qp

Vibelle fra ALDI, 80 bleer til 85 kr. De er super bløde og rigtig gode

Anmeld

8. maj 2009

LotteN

Marcus' Mor skriver:

Vibelle fra ALDI, 80 bleer til 85 kr. De er super bløde og rigtig gode

hva søren er de falder i pris her under finanskrisen? plejer de ikke at koste 100 kr pr pakke?

Anmeld

8. maj 2009

fam.4xc

Da pigerne var helt små havde vi bedst erfarring med pampers, da de blev så store at det var buksebleerne var det med for dem med Libero...

Anmeld

8. maj 2009

Nanna1985

Det første 1 ½ år brugte vi kun Libero, men så fortalte min veninde mig om Rema 1000´s bleer.. Hun sagde de var gode og hun synes jeg skulle prøve dem
Vi har kørt med de bleer fra Rema nu i 1 år og de er lige så gode som dem fra Libero Igen som de andre tøser siger, så er det med at prøve sig frem, hvad der passer bedst på dit barn

Pøj Pøj med fødslen og den lille nye

Anmeld

8. maj 2009

Assi

Vibelle fra Aldi

Anmeld

8. maj 2009

Mamman

Profilbillede for Mamman
astrid skriver:

Vibelle fra Aldi

Det samme hér

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.