hvilke Bleer bruger i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2009

Pia

LotteN skriver:

hva søren er de falder i pris her under finanskrisen? plejer de ikke at koste 100 kr pr pakke?

Det er faktisk nogle måneder siden de faldte til den pris.
Tror faktisk de faldt før nytår i pris..
Men bare det er 89 kr.. Men det er jo ikke det det kommer an på..

Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2009

Stumpen

Vibelle eller dem fra coop... -sidstnævnte brugte vi de første to år og derefter begyndte hun åbenbart at tisse for meget i forhold til hvad de kunne klare, derefter blev det vibelle...

Anmeld

8. maj 2009

LotteN

Pia skriver:

Det er faktisk nogle måneder siden de faldte til den pris.
Tror faktisk de faldt før nytår i pris..
Men bare det er 89 kr.. Men det er jo ikke det det kommer an på..

Pia.

nå okay, ja det er jo længe siden men det var ogå i sommers vi prøvede de bleer, så jeg har ikke lige fulgt med på prisen der

Anmeld

8. maj 2009

Challe13

amoura skriver:

nu skal jeg snart til at være mor for første gang, har termin her den 25 maj tiden nærmere sig, og de sidste ting skal købes færdig... mit spørgsmål er så, hvilket ble mærke bruger i og hvorfor?? ved virkelig ike hvad man skal vælge...

vibelle fra Aldi.... det er dem der er mindst tilsat. altså inge lotion, parfume eller andet, de er billige, gode og har ikke haft bævl med gennem tisning eller andre lækager... men skifter også jævnligt.... ( heller aldrig rød numse..)
har brugt bleer i 6mdr.
kun godt at sige----

Anmeld

8. maj 2009

Lone Jakobsen

jeg plejer også at bruge dem fra aldi, men ellers har LIDL også bleer der er rigtig billige, og dem var jeg meget tilfredse med at bruge.
i starten bruger jeg altid libero, fordi jeg synes de andre er for store, men skifter til aldi eller lidl bleer så snart de kan passe dem.

Anmeld

8. maj 2009

BinaMor

kun stofbleer.

i dag er de moderne, så det er bare i vaskemaskine og vupti! på igen. (ligner en engangs, bare af stof i stedet- ikke dem man bruger til gylp)

ingen kemi. ingen grimme lugte og ingen rød numse. meget vigitge detajler syntes jeg.

Anmeld

8. maj 2009

MillaMor

amoura skriver:

nu skal jeg snart til at være mor for første gang, har termin her den 25 maj tiden nærmere sig, og de sidste ting skal købes færdig... mit spørgsmål er så, hvilket ble mærke bruger i og hvorfor?? ved virkelig ike hvad man skal vælge...

HejZa..

Jeg bruger Libero til min søn og har altid gjort det, men man kan spare det halve alt efter hvilket mærke man vælger. Jeg har prøvet stort set de fleste, men er altid gået tilbage til Libero straks. Tror det er alt efter om om man har en pige eller en dreng og hvor meget dit barn tisser osv. Angående om det er en pige eller en dreng, så har jeg hørt at piger ikke tisser så meget som drenge. Ved ikke om det kun er i starten eller hvad. Kan kun sige at man skal prøve sig frem.

Held og lykke

Anmeld

8. maj 2009

AstridM

Vibelle får mine unger udslæt og grimme sår af.
Vi bruger kun libero fordi alt andet ville være spild. De tisser udenfor og jeg vil slet ikke komme ind på lortebleerne.

Derfor bruger vi kun Libero som holder altid. Jeg tænker de der prøvepakker man får er gode fordi så kan man finde den der passer.

En god fingerpeg er at piger ofte er til libero og drenge til Pampers, og de billige mærker er til lidt af hvert.

Bare husk dem uden lotion og duft og hvad de ellers finder på fordi det kan give allergi og udslæt

Prisen, ja jeg køber på tilbud, og det er der altid et eller andet sted. Jeg har været nede i 80-90 kr pr pakke i Libero, og det er ikke SÅ meget dyrer end de andre mærker.

Anmeld

8. maj 2009

nilletøz

Vibelle fra Aldi bruger vi, og er rigtig godt tilfred...

Anmeld

8. maj 2009

sisse81

Jeg synes dem fra Aldi var bedst, da hun var helt lille. Libero kunne hun ikke bruge i LANG tid. Men dem bruger hun nu (de hedder vist Active fit), og så dem fra Fakta.
Tror du er nødt til, at prøve dig lidt frem. Det er vist ret forskelligt fra barn til barn.
Buksebleer er NO GO herhjemme, da hun får udslæt af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.