Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
pemiro skriver: Et partytelt måske?
Et partytelt måske?
ja det ender det nok med hvis vi ikke finder noget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleLene skriver: ja det ender det nok med hvis vi ikke finder noget
pemiro skriver: Det er i hvert fald ikke så dyre i harald nyborg, hvis der er sådan en i nærheden af jer
Det er i hvert fald ikke så dyre i harald nyborg, hvis der er sådan en i nærheden af jer
det har vi da ja men for vi finder noget, da jeg ikke syntes vore bedste forældre skal sidde på sådan nogle plastik-havestole
LilleLene skriver: det har vi da ja men for vi finder noget, da jeg ikke syntes vore bedste forældre skal sidde på sådan nogle plastik-havestole
er det ikke til 99,50 ? det står der i vores avis
Arh vi slår halv skade kan jeg se.. 89,50 koster den
http://www.kokken-jomfruen.dk/mad-ud-af-huset/valg_retter.php?id=STEGEBUF
LilleLene skriver: det ville jeg også gerne have haft, men fordi vi ikke bliver så mnge er der ingen slagtere der vil lave det
det ville jeg også gerne have haft, men fordi vi ikke bliver så mnge er der ingen slagtere der vil lave det
Ærgeligt du er fra jylland for jeg kender en fra mit arbejde der griller pattegrise privat
pemiro skriver: Krydser alt hvad jeg kan!!!!!!!Sender lige lidt "find-ledigt-forsamlingshus"-støv afsted til dig
Krydser alt hvad jeg kan!!!!!!!Sender lige lidt "find-ledigt-forsamlingshus"-støv afsted til dig
hahaha taaak
Team Putte skriver: Arh vi slår halv skade kan jeg se.. 89,50 koster den http://www.kokken-jomfruen.dk/mad-ud-af-huset/valg_retter.php?id=STEGEBUF
det var da sjovt
Team Putte skriver: Ærgeligt du er fra jylland for jeg kender en fra mit arbejde der griller pattegrise privat
ej ja øv :/
LilleLene skriver: ej ja øv :/
Fandt oz lige en hjemmeside på et firma der gør det, men igen kun på sjælland
Har i overvejet at flytte herover?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128