hvad gør i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.603 visninger
33 svar
0 synes godt om
20. juli 2012

LilleLene

med mad til dåben ?

Hvad skal i have, og laver i selv eller får i udefra ?

Vi overvejer et ta' selv bord med brød, pålæg, lasagne, frikadeller og flødekartofler
Og så kaffe, kage og chokolade bagefter

Men jeg ved bare ikke om vi skal lve de varme retter selv eller bestille udefra :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

M&R

LilleLene skriver:

med mad til dåben ?

Vi overvejer et ta' selv bord med brød, pålæg, lasagne, frikadeller og flødekartofler

Men jeg ved bare ikke om vi skal lve de varme retter selv eller bestille udefra :/

Tror vi laver pålægsbord og så bestiller vi det fra vinderslev forsamlingshus... hun er så mega godt til at lave mad og så er det okay billigt og der er altid mere end rigeligt... men vi er ikke helt sikre endnu kommer nok også lidt an på hvad klok det blir i kirken:-)

Anmeld

20. juli 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

med mad til dåben ?

Vi bestiller fra Kokken og jomfruen

3x kød og 4x tilbehør efter eget valg til 80 kr pr. kuvert Så skal vi bare lige supplere med noget brød (Her tænker jeg møllehjul fra bageren så man ik hele tiden skal varme flutes) og smør så skulle den være hjemme

Anmeld

20. juli 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

LilleLene skriver:

med mad til dåben ?

Jeg tror nok vi har besluttet at vi tager ud på et hotel som ligger ned til vesterhavet, hvor man kan få søndagsbuffe for 100kr per pers.. Derefter tager vi herhjem på "farmen" til kaffe/kagebord, bestående af hjemmebag - min søster laver en super flot dåbskage af mmf til ham..   

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juli 2012

female

LilleLene skriver:

med mad til dåben ?

Vi skal have hel stegt pattegris. Vi får en slagter til at komme og lave grisen, og så laver jeg selv tilbehøret. 

Til kaffen bliver der serveret kager, som min søster har tilbudt at lave.

Anmeld

21. juli 2012

pemiro

LilleLene skriver:

med mad til dåben ?

Vores bliver holdt afslappet så her dtår den på en lille velkomstdrink først. Derefter skal vi have pålægsmænd med sodavand/øl, og efterfølgende skal vi have kage med kaffe/te og lidt aftereight eller andet dessert chokolade...
Og det er faktisk det... Vi ønsker blot en hyggelig dag, med de nærmeste, så her blir det stille og roligt
Pålægsmænd bestilles af en bekendt der kan lave dem og kagen laver en veninde til os.. Så alt kommer udefra og vi får endda en veninde til at servere, så vi ikke skal lave en ski

Anmeld

21. juli 2012

LotusCPH

Vi laver bare noget tag selv - á frugtbord, og så muffins som jeg ska bevæge mig ud i at lave, med hver gæsts navn på. og så laver jeg min totalt yngling DaimIs fra en barndomsopskrift. Meeeen bliver det en tidlig tid vi får i kirken, så har vi snakket om Brunch og de muffins kunne skiftes ud med en bolle med påskrift

Men vi er ik engang nået til at sku vælge kirke endnu eller noget der ligner *G* Baby er kun 3 uger - så sys vi har masser tid - men ka godt se der er noget der ska gøres *G*

Anmeld

21. juli 2012

lio

Vi kom på den ide at servere brunch da det jo er fhv. tidligt på dagen alligevel og det er oven-i-købet søndag så ingen grund til alkohol da det nu også er en fest med børn. Så brunch er meget passende. Vi spiser den ude da vi ikke selv gider røre en finger.  (dog skal min veninde lave dåbskagen hvor jeg assisterer)

Anmeld

21. juli 2012

LilleLene

M&R skriver:

Tror vi laver pålægsbord og så bestiller vi det fra vinderslev forsamlingshus... hun er så mega godt til at lave mad og så er det okay billigt og der er altid mere end rigeligt... men vi er ikke helt sikre endnu kommer nok også lidt an på hvad klok det blir i kirken:-)

mmmmh lyder godt nok lækkert

Anmeld

21. juli 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Vi bestiller fra Kokken og jomfruen

3x kød og 4x tilbehør efter eget valg til 80 kr pr. kuvert Så skal vi bare lige supplere med noget brød (Her tænker jeg møllehjul fra bageren så man ik hele tiden skal varme flutes) og smør så skulle den være hjemme

er det ikke til 99,50 ?
det står der i vores avis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.