hvad gør i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2012

LilleLene

DET Poulsen skriver:

Jeg tror nok vi har besluttet at vi tager ud på et hotel som ligger ned til vesterhavet, hvor man kan få søndagsbuffe for 100kr per pers.. Derefter tager vi herhjem på "farmen" til kaffe/kagebord, bestående af hjemmebag - min søster laver en super flot dåbskage af mmf til ham..   

lækkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

LilleLene

female skriver:

Vi skal have hel stegt pattegris. Vi får en slagter til at komme og lave grisen, og så laver jeg selv tilbehøret. 

Til kaffen bliver der serveret kager, som min søster har tilbudt at lave.

det ville jeg også gerne have haft, men fordi vi ikke bliver så mnge er der ingen slagtere der vil lave det

Anmeld

21. juli 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Vores bliver holdt afslappet så her dtår den på en lille velkomstdrink først. Derefter skal vi have pålægsmænd med sodavand/øl, og efterfølgende skal vi have kage med kaffe/te og lidt aftereight eller andet dessert chokolade...
Og det er faktisk det... Vi ønsker blot en hyggelig dag, med de nærmeste, så her blir det stille og roligt
Pålægsmænd bestilles af en bekendt der kan lave dem og kagen laver en veninde til os.. Så alt kommer udefra og vi får endda en veninde til at servere, så vi ikke skal lave en ski

hvor lyder det dejligt

hvde også overvejet noget i den stil, men jeg er bare så kræsen, så jeg vil blive træt af pålægskagemand, for kan næsten ikke lide noget af det der er på og hvis jeg er sulten bliver jeg RIGTIG lille pige sur, hvis der ikke er noget jeg kan lide

Anmeld

21. juli 2012

pemiro

LilleLene skriver:

hvor lyder det dejligt

hvde også overvejet noget i den stil, men jeg er bare så kræsen, så jeg vil blive træt af pålægskagemand, for kan næsten ikke lide noget af det der er på og hvis jeg er sulten bliver jeg RIGTIG lille pige sur, hvis der ikke er noget jeg kan lide

Hmm øv....
Hvad så med at lav nogle tærter, noget pastasalat, kartoffelsalat og frikadeller, flødekartofler og kalkunbryst med bacon rundt om

Anmeld

21. juli 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Hmm øv....
Hvad så med at lav nogle tærter, noget pastasalat, kartoffelsalat og frikadeller, flødekartofler og kalkunbryst med bacon rundt om

Bestiller fra Bilka, der kan man få en masse forskelligt til en okay pris yeeeeeay, så mangler jeg bare lokalet iiiih

Anmeld

21. juli 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Bestiller fra Bilka, der kan man få en masse forskelligt til en okay pris yeeeeeay, så mangler jeg bare lokalet iiiih

Sådan!
Så må du lige finde et lokale også

Anmeld

21. juli 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Sådan!
Så må du lige finde et lokale også

det er bare ikke lige til, næsten alle er booket den dag

Anmeld

21. juli 2012

female

LilleLene skriver:

det ville jeg også gerne have haft, men fordi vi ikke bliver så mnge er der ingen slagtere der vil lave det

Vi bliver omkring 35 personer, og ja tror også man som minimum skal være deromkring for at en slagter vil lave det.  

Anmeld

21. juli 2012

pemiro

LilleLene skriver:

det er bare ikke lige til, næsten alle er booket den dag

Et partytelt måske?

Anmeld

21. juli 2012

LilleLene

female skriver:

Vi bliver omkring 35 personer, og ja tror også man som minimum skal være deromkring for at en slagter vil lave det.  

hos os skal der min være 50 gæster før de vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.