Jeg er fuldstændig vild af cravings! Det var jeg faktisk ikke første gang...
Til gengæld er der overgået mig det besynderlige, at jeg ikke kan lide chokolade mere. Se det er virkelig sært! Og irriterende, for det kunne da være rart at spise noget, man plejer at sætte så stor pris på, når man nu alligevel kun tænker på at spise.
Jeg er også helt vild efter salte, syrlige ting og i sær stegt torskerogn med remoulade og citron.
Jeg er faktisk lige stået op fra min seng, fordi jeg kom til at ligge og fantasere om mad... Problemet er bare også, at jeg ikke selv gider lave det, så det kræver samarbejdsvillig og vågen ægtefælle.
Jeg synes faktisk, jeg er en rigtig umulig gravid, så jeg er glad for at læse, at I andre også har tudet over ingenting og den slags, for det skal guderne da vide, at jeg gør hele tiden!
Jeg synes alting er uoverskueligt og kan slet ikke forestille mig, hvordan jeg nogensinde skal få kræfter til at planlægge en almindelig dag igen.
Og parfume! Fy for en ond forbandelse, det kan jeg heller ikke holde ud længere. Og det kunne jeg heller ikke mellem graviditeterne. Jeg tror, at ens lugtesans genlærer, at det er noget giftigt stads, fordi man har holdt sig fra det i en lang periode.
Knus B
Anmeld