Man ved at man er gravid, når......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. maj 2009

Tut

.... man får vildt meget lyst til cacaomælk, men ikke har noget. Og så hælder en masse choko-pops op i et glas og hælder mælk over. Lader det "trække" i 5 min. Graver choko-pops'ne op med en ske - og WUPTI! Cacaomælk (ikke den bedste, men kan bruges)

Skammer mig lidt nu

Har i også gjort nogen tossede ting da i var gravide?

Fortæl, Fortæl - måske jeg kan blive inspireret til næste gang der kommer en "crawing"

Tutski - i 10. uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2009

linemus

Hi hi, hvor er du sød Tut

Anmeld

7. maj 2009

Tynen

Jeg har virkelig lavet mange underlige ting - Også "ikke-mad"-relaterede

Hver morgen indtil uge 21 måtte jeg skifte Stella med en stofble viklet om munden/næsen fordi jeg ikke kunne udstå lugten af tis

Jeg smuttede fra en terminsgruppe fordi der var en der kaldte sig
"(fornavn)koed"
Det der koed = kød kunne jeg slet ikke holde ud at læse

Da jeg ventede Stella begyndte jeg at vold-tude, fordi alle mine chokopops jeg havde ventet på at få hele dagen, røg på gulvet fordi posen sprækkede i 100 stykker da jeg i min iver åbnede den.

Nu da jeg endelig er stoppet med at kaste op er jeg VIRKELIG HUNGRENDE (Og jeg mener virkelig sådan seriøst, at det nærmest er på grænsen til sindssyge!!) efter franske kartofler eller mad med MASSER af salt!

De siger jo at venter man en pige er man til søde ting, drenge sure/salte ting.
Da jeg var preg med Stella åd jeg så meget chokolade hver dag, så jeg synes det holder stik

Anmeld

7. maj 2009

linemus

Tynen skriver:

Hver morgen indtil uge 21 måtte jeg skifte Stella med en stofble viklet om munden/næsen fordi jeg ikke kunne udstå lugten af tis

"(fornavn)koed"

Da jeg ventede Stella begyndte jeg at vold-tude, fordi alle mine chokopops jeg havde ventet på at få hele dagen, røg på gulvet fordi posen sprækkede i 100 stykker da jeg i min iver åbnede den.

Nu da jeg endelig er stoppet med at kaste op er jeg VIRKELIG HUNGRENDE (Og jeg mener virkelig sådan seriøst, at det nærmest er på grænsen til sindssyge!!) efter franske kartofler eller mad med MASSER af salt!

Da jeg var preg med Stella åd jeg så meget chokolade hver dag, så jeg synes det holder stik

LOOOL

Anmeld

7. maj 2009

ka li ja

jeg vold åd mørk chokolade!

og hadede lugten af bløde løg! bvadr

Anmeld

7. maj 2009

Louise mortil4

Tynen skriver:

"(fornavn)koed"

Det passer ikke altid i hvertfald vi har kun piger og jeg har næsten hver gang vold spist sure ting og i læsse vis af saltstænger. Men ingen regel uden undtagelse, er det ikke sådan man siger

Anmeld

7. maj 2009

linemus

Og jeg har ædt chokolade i store mængder ved både Basse og pigerne (og gør det stadig...

Anmeld

7. maj 2009

Siber

hi hi hvor skægt!

jeg kastede op indtil jeg var i uge 16, kunne ikke klare folk der brugt parfume, og måtte bede kollegaer og Andreas om at holde op!
Da jeg ventede Alma kunne jeg ikke klare tanken om spegepølse, og jeg var hel vild efter orange stænger.

Jeg tudbrølede fordi Andreas havde spildt chokolade i vores lyse sofa!

Med Johanna vold åd jeg koldskål. Jeg kastede igen op til jeg var i uge 16. Jeg kunne næsten ikke klare at gå på toiletette med BH børnen, og jeg kunne slet ikke skifte bleer uden at kaste op. Jeg kunne ikke klare tanken om hunde eller kattemad på dåse (vi har hverken hunde eller katte, ej har jeg hellere aldrig smagt hunde eller katte mad) jeg gik også amok i lakridser, indtil min læge sagde stop. Jeg havde kæmpe tude ture over ingen ting og alt ting!

Knus Siber, der tror hun skal være gravid igen

Anmeld

7. maj 2009

Tynen

Siber skriver:

hi hi hvor skægt!

jeg kastede op indtil jeg var i uge 16, kunne ikke klare folk der brugt parfume, og måtte bede kollegaer og Andreas om at holde op!
Da jeg ventede Alma kunne jeg ikke klare tanken om spegepølse, og jeg var hel vild efter orange stænger.

Jeg tudbrølede fordi Andreas havde spildt chokolade i vores lyse sofa!

Med Johanna vold åd jeg koldskål. Jeg kastede igen op til jeg var i uge 16. Jeg kunne næsten ikke klare at gå på toiletette med BH børnen, og jeg kunne slet ikke skifte bleer uden at kaste op. Jeg kunne ikke klare tanken om hunde eller kattemad på dåse (vi har hverken hunde eller katte, ej har jeg hellere aldrig smagt hunde eller katte mad) jeg gik også amok i lakridser, indtil min læge sagde stop. Jeg havde kæmpe tude ture over ingen ting og alt ting!

Knus Siber, der tror hun skal være gravid igen

GUD JA!
Er der noget værre end folk med parfume

Kan faktisk ikke bruge det mere fordi jeg får hovedpine og kvalme af det
Egentlig mærkeligt at det hænger ved efter graviditeten..

Anmeld

7. maj 2009

linemus

Min lugtesans blev vildt forøget ved grav. og det har jeg faktisk stadig. Ikke altid rart.

Kasper tog billeder af mig, når jeg havde tudefjæs Han er så betænksom...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.