Hun er så stille ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

Camillos

nielsen80 skriver:

Det lyder altså meget som mig...har ikke haft en aktiv baby på noget tidspunkt i min graviditet - er 36+2 i dag.
Har ligesom dig en moderkage der dækker det meste af maven, desuden er det bare en stille pige jeg har. Har ofte været urolig, og har været på fg flere gange for at tjekke liv. Det synes jeg virkelig bare du skal gøre, du er ikke pylret men en bekymret mor. Har en kollega der havde samme oplevelse i hendes første graviditet, mens i anden graviditet lå moderkagen bagved, hun sagde at forskellen var så stor - og at hun endnu bedre forstod hendes bekymring første gang, nu hvor hun havde prøvet begge dele. Det er vildt træls man ikke bare kan nyde graviditeten, men set på den lyse side, så er hun helt sikkert ok inde i maven, det er bare moren som har det lidt hårdt

Tak... Ja for hun er meget stille og har været det under hele graviditeten.. har måske mærket 30-40 små puff om dagen max. nogen dage 5-10 stykker. 

Synes bare jeg har mærket hende Alt for lidt de sidste 24 timer.. det vil sige slet ikke...

Tror jeg tar mig et bad som en sidste chance ellers ringer jeg derind 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

nielsen80

Camillos skriver:

Tak... Ja for hun er meget stille og har været det under hele graviditeten.. har måske mærket 30-40 små puff om dagen max. nogen dage 5-10 stykker. 

Synes bare jeg har mærket hende Alt for lidt de sidste 24 timer.. det vil sige slet ikke...

Tror jeg tar mig et bad som en sidste chance ellers ringer jeg derind 

Gør det! På kolding fødegang har de været så søde, de gange jeg har været der. De er meget forstående overfor at man bliver urolig, og jeg har ikke følt mig pylret eller til besvær på noget tidspunkt. Som de selv sagde til mig" Hvis ikke man reagere, så har de jo ikke en chance for at gøre deres arbejde, hvis der rent faktisk er noget i vejen" .

Anmeld

19. juli 2012

Camillos

nielsen80 skriver:

Gør det! På kolding fødegang har de været så søde, de gange jeg har været der. De er meget forstående overfor at man bliver urolig, og jeg har ikke følt mig pylret eller til besvær på noget tidspunkt. Som de selv sagde til mig" Hvis ikke man reagere, så har de jo ikke en chance for at gøre deres arbejde, hvis der rent faktisk er noget i vejen" .

Jeg synes jeg har mærket lidt plumren derinde nu ..  

Det kunne godt være hende der skøjter lidt rundt så jeg vælger nok at prøve og tage den med ro.. 

Tak for Hjælpen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.