Hun er så stille ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

GønskE

Lige nogle råd der på skift hjalp her: 

Enten prøv selv at vække hende ved at puffe lidt. 

Drik sodavand

Læg dig på ryggen helt faldt på gulvet

Kom en pose koldt fra fryseren på 

En af delene burde virke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

GønskE

Drik sodavand

En af delene burde virke 

Anmeld

19. juli 2012

Camillos

GønskE skriver:

Drik sodavand

En af delene burde virke 

Okay tak det vil jeg prøve har lige prøvet mmed at at drikke koldt og puffe til hende det hjalp ikke.. 

Anmeld

19. juli 2012

Merii

Lyder som mig, jeg er 25+2 idag og har mærket ham siden uge 20, for en uge siden var han så stille at jeg blev bange, i næsten 3 dage har jeg ikke  mærket ham overhovedet, men lægen sagde at det var pga. at de er begyndt at sove længere nu og om natten mens du sover kan han jo nå at sparke uden du opdager det.. så bare tage det med ro, men synes alligevel du skal ringe til fødeafdeling så du føler dig tryg.

føler med dig :-)

Anmeld

19. juli 2012

Kamulla

det aldrig sjovt når de pludselig er stille... når du puffer skal det være lidt "voldsomt" som når en jorde moder tager fat...

håber hun bare får en lang lur og intet er galt... virker ingen af de givne råd skal du kontakte fg...

prøvede det også og var tude færdig over jeg ikke kunne få liv i ham.. da jeg kom til fg og de fik den ctg ting på, så hoppede han rundt.. hehe

Anmeld

19. juli 2012

Camillos

GønskE skriver:

Drik sodavand

En af delene burde virke 

Nu har jeg prøvet at drikke en iskold smoothie og 1 gl vand med isterninger på få sekunder, langt iskolde bønner på maven og puffet hårdt til maven... ingenting virker..

Anmeld

19. juli 2012

Tulle28

Camillos skriver:

Nu har jeg prøvet at drikke en iskold smoothie og 1 gl vand med isterninger på få sekunder, langt iskolde bønner på maven og puffet hårdt til maven... ingenting virker..

Kan du SÅ ringe til FG!!!

Anmeld

19. juli 2012

Camillos

Tulle28 skriver:

Kan du SÅ ringe til FG!!!

Ja jeg må nok til det... Synes bare jeg har besøgt dem nok på det sidste og kan ikke lige finde ud af hvad jeg skal gøre med transport.. så den skal lige i hus først.. 

Anmeld

19. juli 2012

nielsen80

Det lyder altså meget som mig...har ikke haft en aktiv baby på noget tidspunkt i min graviditet - er 36+2 i dag.
Har ligesom dig en moderkage der dækker det meste af maven, desuden er det bare en stille pige jeg har. Har ofte været urolig, og har været på fg flere gange for at tjekke liv. Det synes jeg virkelig bare du skal gøre, du er ikke pylret men en bekymret mor. Har en kollega der havde samme oplevelse i hendes første graviditet, mens i anden graviditet lå moderkagen bagved, hun sagde at forskellen var så stor - og at hun endnu bedre forstod hendes bekymring første gang, nu hvor hun havde prøvet begge dele. Det er vildt træls man ikke bare kan nyde graviditeten, men set på den lyse side, så er hun helt sikkert ok inde i maven, det er bare moren som har det lidt hårdt

Anmeld

19. juli 2012

nielsen80

nielsen80 skriver:

Det lyder altså meget som mig...har ikke haft en aktiv baby på noget tidspunkt i min graviditet - er 36+2 i dag.
Har ligesom dig en moderkage der dækker det meste af maven, desuden er det bare en stille pige jeg har. Har ofte været urolig, og har været på fg flere gange for at tjekke liv. Det synes jeg virkelig bare du skal gøre, du er ikke pylret men en bekymret mor. Har en kollega der havde samme oplevelse i hendes første graviditet, mens i anden graviditet lå moderkagen bagved, hun sagde at forskellen var så stor - og at hun endnu bedre forstod hendes bekymring første gang, nu hvor hun havde prøvet begge dele. Det er vildt træls man ikke bare kan nyde graviditeten, men set på den lyse side, så er hun helt sikkert ok inde i maven, det er bare moren som har det lidt hårdt

Min bebs i maven er også ret ligeglad med kolde ting forøvrigt...her på det sidste har jeg nogen gange kunne vække hende med lidt puf og is,men det er altså først i de sidste 2 uger...det kunne jeg ikke, da jeg var hvor du er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.