Hun er så stille ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.377 visninger
22 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

Camillos

27+0 og hun er så stille . igår mærkede jeg et lille puf på hele dagen og idag har jeg ingenting mærket har været vågen siden kl 7. 

Overvejer at ringe til Fg da min læge har ferie der er bare så langt hver gang og der er ingen der kan køre mig .. hvor er livet dogbare besværligt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Nettemor

Har du prøvet at drikke noget koldt?

Anmeld

19. juli 2012

Camillos

Nettemor skriver:

Har du prøvet at drikke noget koldt?

Jae det har aldrig virket på mig.... Gider bare ikke virke så hysterisk men synes det er frustrerende at jeg bare slet ikke mærker hende og foruroligende.. 

Anmeld

19. juli 2012

Nettemor

Camillos skriver:

Jae det har aldrig virket på mig.... Gider bare ikke virke så hysterisk men synes det er frustrerende at jeg bare slet ikke mærker hende og foruroligende.. 

Hvis du er urolig skal du hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt!!!! Og med din forhistorie vil de helt sikkert også godt kunne forstå hvis de synes du reagere lidt før andre.. Så grib knoglen og ring!

Anmeld

19. juli 2012

Malthe2010

Hellere ring en gang for meget end en gang for lidt!

håber alt er som det skal være.

Anmeld

19. juli 2012

MissTas

Camillos skriver:

27+0 og hun er så stille . igår mærkede jeg et lille puf på hele dagen og idag har jeg ingenting mærket har været vågen siden kl 7. 

Overvejer at ringe til Fg da min læge har ferie der er bare så langt hver gang og der er ingen der kan køre mig .. hvor er livet dogbare besværligt... 

sådan havde jeg det også i min graviditet.. der var nogle dage hvor hun ku være stille i 5-6-7 timer af gangen og så lige pludselig vågnede hun bare op.. tror det er meget normalt at baby også har stille perioder, men du skal selvfølgelig mærke hende i løbet af dagen

Anmeld

19. juli 2012

Camillos

Nettemor skriver:

Hvis du er urolig skal du hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt!!!! Og med din forhistorie vil de helt sikkert også godt kunne forstå hvis de synes du reagere lidt før andre.. Så grib knoglen og ring!

jeg prøver lige med noget koldt... skal det være flere glad af gangen eller et 1 glas nok? 

er det Fg jeg skal ringe til eller en læge? .. 

Anmeld

19. juli 2012

Nettemor

Camillos skriver:

jeg prøver lige med noget koldt... skal det være flere glad af gangen eller et 1 glas nok? 

er det Fg jeg skal ringe til eller en læge? .. 

Bare et stort glas skulle kunne hjælpe. Og hvis du så smider dig på sofaen og ligger helt stille..

Jeg ville ringe til fg..

Anmeld

19. juli 2012

Camillos

MissTas skriver:

sådan havde jeg det også i min graviditet.. der var nogle dage hvor hun ku være stille i 5-6-7 timer af gangen og så lige pludselig vågnede hun bare op.. tror det er meget normalt at baby også har stille perioder, men du skal selvfølgelig mærke hende i løbet af dagen

Ja det har jeg også været vant til her de sidste uger.. men synes bare at 1 enkelt puff igår til middag og intet siden er meget lidt..  

Anmeld

19. juli 2012

Camillos

Nettemor skriver:

Bare et stort glas skulle kunne hjælpe. Og hvis du så smider dig på sofaen og ligger helt stille..

Jeg ville ringe til fg..

Okay ... .... jeg prøver lige Tak for råd.. skal nok give en update..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.