3. aften i træk han afviser mig............ :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2012

hmg86

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

hmg86

.. hvordan dælen skriver man som anonym...

Anmeld

20. juli 2012

hmg86

Godt så.. kan så se man skal være plus medlem for at være anonym..

Uha... hvor jeg føler med dig..

Uanset om han har lyst eller ej, så gør det sgu ondt.. især med den slags kommentarer du skriver om, og det skal han sgu have at vide.. så må han finde en bedre måde at sige nej på.. forklare at han altså ikke har lyst, i stedet for at komme med dumme kommentarer, der i hvert fald ikke gør situationen bedre..

Han skal vide, at afvisningerne gør dig ked af det og gør at du føler dig utiltrækkende, så han kan finde en ordentlig måde at gøre det på.. Er med på, at mænd også kan have en down-periode, men det er vel ikke så svært at sige

"Du ser rigtig dejlig ud skat, men har bare ikke lige lysten, men hvad siger du til bare at ligge lidt sammen.." eller noget i den stil..

Anmeld

20. juli 2012

Miss-86

JustMe skriver:

Rooo på piger; bare fordi manden ikke har lyst, behøver man ikke kalde ham utro eller vække en frygt hos TS  

TS: at blive afvist gør ondt; at blive afvist flere gange gør rigtig ondt! Han mener sikkert, at du overtolker, fordi han ved med sig selv, at der intet er i det. Forstået på den måde, at han måske har nogle ting at tænke på, som dæmper hans lyst. Jeg har selv været der i en periode, hvor min kæreste ikke havde lyst og jeg konstant blev afvist. Nøj, hvor jeg følte mig uattraktiv. Men han havde en del om ørerne og var rigtigt stresset, og det var hverken fordi han var utro eller ikke fandt mig sexet.

Løsningen for os var at jeg bakkede lidt ud og gav ham plads til at tage initiativ...til at indlede jagten i stedet for at være byttedyret så at sige. Det gav mig følelsen af at være eftertragtet, når han lagde op og han fik mere lyst til sex igen. Men hvis du trækker dig tilbage og så demonstrativt afviser ham, når han lægger op til dig, så når i altså ingen vegne! Andet end et dødt sexliv. Mit bedste råd er at snakke alvorligt med ham om, hvordan du føler når han afviser...ikke for at han skal have sex med dig pga skyldfølelse, men så han ved hvorfor du bliver ked. Hvis hans lyst er helt forsvundet, må i finde ud af årsagen og derfra en løsning

Jeg er enig med dig

Anmeld

20. juli 2012

MortilElias2010

JustMe skriver:

Rooo på piger; bare fordi manden ikke har lyst, behøver man ikke kalde ham utro eller vække en frygt hos TS  

TS: at blive afvist gør ondt; at blive afvist flere gange gør rigtig ondt! Han mener sikkert, at du overtolker, fordi han ved med sig selv, at der intet er i det. Forstået på den måde, at han måske har nogle ting at tænke på, som dæmper hans lyst. Jeg har selv været der i en periode, hvor min kæreste ikke havde lyst og jeg konstant blev afvist. Nøj, hvor jeg følte mig uattraktiv. Men han havde en del om ørerne og var rigtigt stresset, og det var hverken fordi han var utro eller ikke fandt mig sexet.

Løsningen for os var at jeg bakkede lidt ud og gav ham plads til at tage initiativ...til at indlede jagten i stedet for at være byttedyret så at sige. Det gav mig følelsen af at være eftertragtet, når han lagde op og han fik mere lyst til sex igen. Men hvis du trækker dig tilbage og så demonstrativt afviser ham, når han lægger op til dig, så når i altså ingen vegne! Andet end et dødt sexliv. Mit bedste råd er at snakke alvorligt med ham om, hvordan du føler når han afviser...ikke for at han skal have sex med dig pga skyldfølelse, men så han ved hvorfor du bliver ked. Hvis hans lyst er helt forsvundet, må i finde ud af årsagen og derfra en løsning

Anmeld

20. juli 2012

gædde/gitte

Anonym skriver:

Og jeg bliver mere og mere ked af det for hver gang..........

Jeg har vildt lyst til sex lige for tiden - og hvilken mand ville ikke elske at sin kæreste lagde op til noget frækt ?! (Alle!! Pånær min egen! )

Igår var lysten stor da vi gik i seng... Jeg tager min BH af og lægger op til noget frækt.. Han siger "Jeg skal godt nok ikke kysse dig på munden...." (grunden herfor var at min niece havde spist af samme is som mig, og bagefter kom vi i tvivl om hun (niecen) kunne have svamp i munden pga nogle hvide belægninger) men VÆRSGOD! Så fik jeg lige den kommentar smidt i hovedet og min lyst var total væk... Kunne græde i stedet for.

Jeg prøver så igen her til aften.. Siger først at han skal prøve at dufte til mit bryst hvor jeg havde smurt en ny lækker creme på der dufter godt - hans svar var " Nej gider jeg ikke..." jeg prøver lidt videre og siger jeg virkelig har lyst... Hvor hans første kommentar er " Så skal vi da lige have et bad først! " Og BUM lysten forsvinder totalt igen og jeg føler mig som verdens mindst attraktive person... Det plejer aldrig at være et problem med bad først så ved ikke hvor den kommer fra Men jeg bliver vildt ked af det igen - nu er jeg gået ind i stuen. Sagde til ham som det var at jeg blev ked af det over hans kommentarer og ville gå ind og ordne det selv i stedet!!! Han lader mig bare gå....

Er det ikke OK at blive såret over disse kommentare?! Han mener jeg overtolker helt vildt og det er mig der er mærkelig............. Og jeg er bare ked af at vores sexliv snart er ikke eksisterende...

I GUDER DA!

det var da en utrolig grov måde at afvise på!!!. min mand har da også dag hvor han ikke har lyst, men så siger han det da lige ud.

Det der lyderi mine ører også enten som om at han har gang i andre græs gange, og måske prøver at presse dig til at starte en konflikt eller også er han personligt inde i en dårlig periode, hvor han ved at tilsvine dig, kan få lidt luft for sin egen utilstrækkelighed.

uanset hvad så ER DET BARE IKKE IORDEN!

syntes du skal konfrontere ham og tvinge ham igang med en snak ogm det egentlige problem........... og hvis han virkelig mener de ting som han siger, hvorfor i alverden skulle du så blive hængende i det dårlige milijø?

Anmeld

20. juli 2012

TR

morbibi skriver:

Puha, det kender jeg desværre kun alt for godt.

Jeg skrev en fræk sms som gik ud på, at jeg ville sutte den af på ham, når han kom fra træning. Han ringer mig op inden han kører fra træning og lyder ok, så jeg gør klar til hans ankomst, men den skulle vise sig at være ekstrem afvisende....
Det gjorde ondt.
Flere gange, når han kunne mærke min lyst, lyder det fra ham; "den er død".....
Så nu lægger jeg hverken op til ham på den ene eller anden måde og når han lægger op til noget, lader jeg som ingenting, indtil han bliver lidt mere aggresiv. Med det mener jeg, at før i tiden skulle han bare røre mig, så lå vi i høet, men nu ignorere jeg det. Der skal mere til

Vil lige høre om det hjælper til , at han får mere lyst ? Efter som du ikk lægger op til ham og han skal arbejd noget mere for at få noget ? 

Anmeld

20. juli 2012

Stivdie

JustMe skriver:

Jeg er helt enig her.

Jeg kan sagtens forstå, du føler dig afvist og utiltrækkende, det gjorde jeg også, da jeg var i den situation.
For mit vedkommende handlede det om, at min kæreste havde en periode, hvor der skete en del nyt i hans liv, så han var meget træt og havde ikke det store overskud, desuden var det ved at "blive hverdag" for ham. Jeg tossede stadig rundt på en lyserød sky og der var altså langt ned igen... Jeg troede også at han var holdt op med at tænde på mig og at forholdet måske var ved at være dødt, så jeg trak mig lidt ind i mig selv fordi jeg var ked af det - og det hjalp!
Han fik ro til at hvile ud og holdt op med at føle sig utilstrækkelig fordi han ikke kunne imødekomme mine behov, og så begyndte det at køre igen - omend i et lidt andet niveau end før (ikke længere 1-2 gange dagligt)

Når det er sagt, så synes jeg du skal tage en snak med ham, om der er noget der går ham på. Måske ikke lige i forbindelse med sex, men bare en tilfældig aften, hvor i begge er i forholdsvis godt humør. Du kan jo sagtens spørge om der er noget, der går ham på, for du synes han har virket lidt indelukket/fraværende/mut/ell.lign. på det sidste.
Og næste gang han afviser sex på en måde du føler er grov, så fortæl ham, at han da bare kan sige, hvis han ikke har lyst eller er for træt i stedet for at komme med grove kommentarer.
Jeg tror i hvert fald ikke det hjælper at presse ham eller køre en konflikt. Men hvis det bliver ved i længere tid, så spørg ham direkte om han er ved at Det er bedre at vide besked (selv om man bliver rigtig ked af det) og så kunne komme videre med sit liv.

Anmeld

20. juli 2012

morbibi

TR skriver:

Vil lige høre om det hjælper til , at han får mere lyst ? Efter som du ikk lægger op til ham og han skal arbejd noget mere for at få noget ? 

Jo, han kæmper lidt mere for det nu

Anmeld

21. juli 2012

TR

morbibi skriver:

Jo, han kæmper lidt mere for det nu

Dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.