Rooo på piger; bare fordi manden ikke har lyst, behøver man ikke kalde ham utro eller vække en frygt hos TS
TS: at blive afvist gør ondt; at blive afvist flere gange gør rigtig ondt! Han mener sikkert, at du overtolker, fordi han ved med sig selv, at der intet er i det. Forstået på den måde, at han måske har nogle ting at tænke på, som dæmper hans lyst. Jeg har selv været der i en periode, hvor min kæreste ikke havde lyst og jeg konstant blev afvist. Nøj, hvor jeg følte mig uattraktiv. Men han havde en del om ørerne og var rigtigt stresset, og det var hverken fordi han var utro eller ikke fandt mig sexet.
Løsningen for os var at jeg bakkede lidt ud og gav ham plads til at tage initiativ...til at indlede jagten i stedet for at være byttedyret så at sige. Det gav mig følelsen af at være eftertragtet, når han lagde op og han fik mere lyst til sex igen. Men hvis du trækker dig tilbage og så demonstrativt afviser ham, når han lægger op til dig, så når i altså ingen vegne! Andet end et dødt sexliv. Mit bedste råd er at snakke alvorligt med ham om, hvordan du føler når han afviser...ikke for at han skal have sex med dig pga skyldfølelse, men så han ved hvorfor du bliver ked. Hvis hans lyst er helt forsvundet, må i finde ud af årsagen og derfra en løsning 
Anmeld