3. aften i træk han afviser mig............ :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

chael

Fenja09 skriver:

Kan godt være at hans kommentarer ikke er så heldige, men mænd kan vel også have perioder, hvor sexlysten ikke er så stor - ligesom vi kvinder kan have. Jeg kender hverken din mand eller dig, så kan ikke sige om det er bare er en periode han skal igennem, men hvis jeres sexliv ellers har været godt fungerende så kommer det nok igen.

Har du prøvet at snakke med ham om det? Om der er en dybere årsag til at han ikke ønsker at dyrke sex lige pt.

/Fenja

Jeg har aldrig mødt sådan en mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Du får lige en krammer herfra

Tak :-)

Anmeld

18. juli 2012

Anonym trådstarter

chael skriver:

Så må man da håbe han ikke arbejder over, eller har lang frokost

Håber for dig, han bare har en dårlig periode?!

*C

Gør han ikke er SLET ikke nervøs for om han er mig utro.... Er mere nervøs for vores forhold virkelig er ved at uddø helt.......

Anmeld

18. juli 2012

Fenja09

chael skriver:

Jeg har aldrig mødt sådan en mand

Nej men de findes

Anmeld

18. juli 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Det har ikke været ret godt i lang tid.... Og jeg prøver at få det igang igen, men gider jo ikke mere når man bliver afvist med sårende kommentarer hver gang

Og det værste er at han synes det er mig der er gal på den. SOm om min følelse af "ked-af-det" hed ikke er "rigtig" for det er da "Ikke noget at tage så tungt" som han siger... Og han synes jeg er alt for nærtagende og så kommer hele smøren ellers med hvorfor jeg overtolker alting osv.

Jeg ville lægge ham på is i et stykke tid og se om han så ikke bliver interesseret igen. Hvis ikke skal i nok tage en snak endnu engang, for så er der nok et eller andet galt. Og at du skulle tage i byen og få lidt søde kommentarer ville da bestemt ikke være nogen dårlig ide, synes faktisk du skal tage ud og more dig og blive bekræftet. Der behøver jo ikke være mere i det end det.

/Fenja

Anmeld

19. juli 2012

TeamRocket

Skændes i meget, tar han piller mod noget, er han stresset, er der sket noget for nyligt? Mænd kan jo miste deres lyst ligesom kvinder kan. Snak med ham uden at bebrejde ham, der kan jo være noget galt, det kan også være han har rejsningsproblemer? Eller også tænder han bare ikke på dig mere? Jeg synes du skal snakke med ham og så må i jo finde en løsning.

Anmeld

19. juli 2012

Kongmulle

Anonym skriver:

Og jeg bliver mere og mere ked af det for hver gang..........

Jeg har vildt lyst til sex lige for tiden - og hvilken mand ville ikke elske at sin kæreste lagde op til noget frækt ?! (Alle!! Pånær min egen! )

Igår var lysten stor da vi gik i seng... Jeg tager min BH af og lægger op til noget frækt.. Han siger "Jeg skal godt nok ikke kysse dig på munden...." (grunden herfor var at min niece havde spist af samme is som mig, og bagefter kom vi i tvivl om hun (niecen) kunne have svamp i munden pga nogle hvide belægninger) men VÆRSGOD! Så fik jeg lige den kommentar smidt i hovedet og min lyst var total væk... Kunne græde i stedet for.

Jeg prøver så igen her til aften.. Siger først at han skal prøve at dufte til mit bryst hvor jeg havde smurt en ny lækker creme på der dufter godt - hans svar var " Nej gider jeg ikke..." jeg prøver lidt videre og siger jeg virkelig har lyst... Hvor hans første kommentar er " Så skal vi da lige have et bad først! " Og BUM lysten forsvinder totalt igen og jeg føler mig som verdens mindst attraktive person... Det plejer aldrig at være et problem med bad først så ved ikke hvor den kommer fra Men jeg bliver vildt ked af det igen - nu er jeg gået ind i stuen. Sagde til ham som det var at jeg blev ked af det over hans kommentarer og ville gå ind og ordne det selv i stedet!!! Han lader mig bare gå....

Er det ikke OK at blive såret over disse kommentare?! Han mener jeg overtolker helt vildt og det er mig der er mærkelig............. Og jeg er bare ked af at vores sexliv snart er ikke eksisterende...

Jeg syntes du skal vise ham dette indlæg. Måske er han ikke klar over han sårer dig. Måske har han en grund han finder pinlig. Altså der KAN jo godt være en årsag, noget der går ham på eller lign. Så jeg syntes du skal lægge ud med at tage en snak med ham

Anmeld

19. juli 2012

morbibi

Anonym skriver:

Jeg har vildt lyst til sex lige for tiden - og hvilken mand ville ikke elske at sin kæreste lagde op til noget frækt ?! (Alle!! Pånær min egen! )

Igår var lysten stor da vi gik i seng... Jeg tager min BH af og lægger op til noget frækt.. Han siger "Jeg skal godt nok ikke kysse dig på munden...." (grunden herfor var at min niece havde spist af samme is som mig, og bagefter kom vi i tvivl om hun (niecen) kunne have svamp i munden pga nogle hvide belægninger) men VÆRSGOD! Så fik jeg lige den kommentar smidt i hovedet og min lyst var total væk... Kunne græde i stedet for.

Jeg prøver så igen her til aften.. Siger først at han skal prøve at dufte til mit bryst hvor jeg havde smurt en ny lækker creme på der dufter godt - hans svar var " Nej gider jeg ikke..." jeg prøver lidt videre og siger jeg virkelig har lyst... Hvor hans første kommentar er " Så skal vi da lige have et bad først! " Og BUM lysten forsvinder totalt igen og jeg føler mig som verdens mindst attraktive person... Det plejer aldrig at være et problem med bad først så ved ikke hvor den kommer fra Men jeg bliver vildt ked af det igen - nu er jeg gået ind i stuen. Sagde til ham som det var at jeg blev ked af det over hans kommentarer og ville gå ind og ordne det selv i stedet!!! Han lader mig bare gå....

Er det ikke OK at blive såret over disse kommentare?! Han mener jeg overtolker helt vildt og det er mig der er mærkelig............. Og jeg er bare ked af at vores sexliv snart er ikke eksisterende...

Puha, det kender jeg desværre kun alt for godt.

Jeg skrev en fræk sms som gik ud på, at jeg ville sutte den af på ham, når han kom fra træning. Han ringer mig op inden han kører fra træning og lyder ok, så jeg gør klar til hans ankomst, men den skulle vise sig at være ekstrem afvisende....
Det gjorde ondt.
Flere gange, når han kunne mærke min lyst, lyder det fra ham; "den er død".....
Så nu lægger jeg hverken op til ham på den ene eller anden måde og når han lægger op til noget, lader jeg som ingenting, indtil han bliver lidt mere aggresiv. Med det mener jeg, at før i tiden skulle han bare røre mig, så lå vi i høet, men nu ignorere jeg det. Der skal mere til

Anmeld

19. juli 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Hvis det var mig, ville jeg blive ligeså ked af det, som du er..

Men som de andre skriver, så kan der være en årsag, det tænker man nok bare ikke over, fordi det gør så ondt

Men håber I får gang i sexen igen

Anmeld

19. juli 2012

JustMe

Rooo på piger; bare fordi manden ikke har lyst, behøver man ikke kalde ham utro eller vække en frygt hos TS  

TS: at blive afvist gør ondt; at blive afvist flere gange gør rigtig ondt! Han mener sikkert, at du overtolker, fordi han ved med sig selv, at der intet er i det. Forstået på den måde, at han måske har nogle ting at tænke på, som dæmper hans lyst. Jeg har selv været der i en periode, hvor min kæreste ikke havde lyst og jeg konstant blev afvist. Nøj, hvor jeg følte mig uattraktiv. Men han havde en del om ørerne og var rigtigt stresset, og det var hverken fordi han var utro eller ikke fandt mig sexet.

Løsningen for os var at jeg bakkede lidt ud og gav ham plads til at tage initiativ...til at indlede jagten i stedet for at være byttedyret så at sige. Det gav mig følelsen af at være eftertragtet, når han lagde op og han fik mere lyst til sex igen. Men hvis du trækker dig tilbage og så demonstrativt afviser ham, når han lægger op til dig, så når i altså ingen vegne! Andet end et dødt sexliv. Mit bedste råd er at snakke alvorligt med ham om, hvordan du føler når han afviser...ikke for at han skal have sex med dig pga skyldfølelse, men så han ved hvorfor du bliver ked. Hvis hans lyst er helt forsvundet, må i finde ud af årsagen og derfra en løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.