3. aften i træk han afviser mig............ :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.653 visninger
32 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

Anonym trådstarter

Og jeg bliver mere og mere ked af det for hver gang..........

Jeg har vildt lyst til sex lige for tiden - og hvilken mand ville ikke elske at sin kæreste lagde op til noget frækt ?! (Alle!! Pånær min egen! )

Igår var lysten stor da vi gik i seng... Jeg tager min BH af og lægger op til noget frækt.. Han siger "Jeg skal godt nok ikke kysse dig på munden...." (grunden herfor var at min niece havde spist af samme is som mig, og bagefter kom vi i tvivl om hun (niecen) kunne have svamp i munden pga nogle hvide belægninger) men VÆRSGOD! Så fik jeg lige den kommentar smidt i hovedet og min lyst var total væk... Kunne græde i stedet for.

Jeg prøver så igen her til aften.. Siger først at han skal prøve at dufte til mit bryst hvor jeg havde smurt en ny lækker creme på der dufter godt - hans svar var " Nej gider jeg ikke..." jeg prøver lidt videre og siger jeg virkelig har lyst... Hvor hans første kommentar er " Så skal vi da lige have et bad først! " Og BUM lysten forsvinder totalt igen og jeg føler mig som verdens mindst attraktive person... Det plejer aldrig at være et problem med bad først så ved ikke hvor den kommer fra Men jeg bliver vildt ked af det igen - nu er jeg gået ind i stuen. Sagde til ham som det var at jeg blev ked af det over hans kommentarer og ville gå ind og ordne det selv i stedet!!! Han lader mig bare gå....

Er det ikke OK at blive såret over disse kommentare?! Han mener jeg overtolker helt vildt og det er mig der er mærkelig............. Og jeg er bare ked af at vores sexliv snart er ikke eksisterende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Dustmuz

Nu jeg godt nok fyr..
MEN

Jeg syntes du skulle finde kagerullen, og vise ham hvad skade sådan en kan forårsage hvis ikke han høre efter Mutter når hun siger SEX..

altså.. enhver mand med nosser i bukserne, ville da gribe chance tror jeg

Anmeld

18. juli 2012

Anonym trådstarter

Dustmuz skriver:

Nu jeg godt nok fyr..
MEN

Jeg syntes du skulle finde kagerullen, og vise ham hvad skade sådan en kan forårsage hvis ikke han høre efter Mutter når hun siger SEX..

Ja det ville jeg nemlig også mene!!!

Sådan en 3. aften hvor han afviser mig på den måde får jeg sgu næsten lyst til at finde en i byen bare for at få bekræftet at jeg faktisk er en pæn pige (gør det selvfølgelig ikke, men tankerne lige nu siger hævn)

Anmeld

18. juli 2012

chael

Hvis ikke jeg vidste bedre, ville jeg tro ham var dig utro og fik noget andet sted fra

Anmeld

18. juli 2012

Fenja09

Kan godt være at hans kommentarer ikke er så heldige, men mænd kan vel også have perioder, hvor sexlysten ikke er så stor - ligesom vi kvinder kan have. Jeg kender hverken din mand eller dig, så kan ikke sige om det er bare er en periode han skal igennem, men hvis jeres sexliv ellers har været godt fungerende så kommer det nok igen.

Har du prøvet at snakke med ham om det? Om der er en dybere årsag til at han ikke ønsker at dyrke sex lige pt.

/Fenja

Anmeld

18. juli 2012

Anonym trådstarter

chael skriver:

Hvis ikke jeg vidste bedre, ville jeg tro ham var dig utro og fik noget andet sted fra

Ved jeg han ikke er da han nærmest aldrig er ude fra hjemmets fire vægge andet end vi er sammen... Eller han er på arbejde.

Anmeld

18. juli 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Kan godt være at hans kommentarer ikke er så heldige, men mænd kan vel også have perioder, hvor sexlysten ikke er så stor - ligesom vi kvinder kan have. Jeg kender hverken din mand eller dig, så kan ikke sige om det er bare er en periode han skal igennem, men hvis jeres sexliv ellers har været godt fungerende så kommer det nok igen.

Har du prøvet at snakke med ham om det? Om der er en dybere årsag til at han ikke ønsker at dyrke sex lige pt.

/Fenja

Det har ikke været ret godt i lang tid.... Og jeg prøver at få det igang igen, men gider jo ikke mere når man bliver afvist med sårende kommentarer hver gang

Og det værste er at han synes det er mig der er gal på den. SOm om min følelse af "ked-af-det" hed ikke er "rigtig" for det er da "Ikke noget at tage så tungt" som han siger... Og han synes jeg er alt for nærtagende og så kommer hele smøren ellers med hvorfor jeg overtolker alting osv.

Anmeld

18. juli 2012

MorDk

Dustmuz skriver:

Nu jeg godt nok fyr..
MEN

Anmeld

18. juli 2012

MorDk

Du får lige en krammer herfra

Anmeld

18. juli 2012

chael

Anonym skriver:

Ved jeg han ikke er da han nærmest aldrig er ude fra hjemmets fire vægge andet end vi er sammen... Eller han er på arbejde.

Så må man da håbe han ikke arbejder over, eller har lang frokost

Håber for dig, han bare har en dårlig periode?!

*C

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.