Og jeg bliver mere og mere ked af det for hver gang..........
Jeg har vildt lyst til sex lige for tiden - og hvilken mand ville ikke elske at sin kæreste lagde op til noget frækt ?! (Alle!! Pånær min egen! )
Igår var lysten stor da vi gik i seng... Jeg tager min BH af og lægger op til noget frækt.. Han siger "Jeg skal godt nok ikke kysse dig på munden...." (grunden herfor var at min niece havde spist af samme is som mig, og bagefter kom vi i tvivl om hun (niecen) kunne have svamp i munden pga nogle hvide belægninger) men VÆRSGOD! Så fik jeg lige den kommentar smidt i hovedet og min lyst var total væk... Kunne græde i stedet for.
Jeg prøver så igen her til aften.. Siger først at han skal prøve at dufte til mit bryst hvor jeg havde smurt en ny lækker creme på der dufter godt - hans svar var " Nej gider jeg ikke..." jeg prøver lidt videre og siger jeg virkelig har lyst... Hvor hans første kommentar er " Så skal vi da lige have et bad først! " Og BUM lysten forsvinder totalt igen og jeg føler mig som verdens mindst attraktive person... Det plejer aldrig at være et problem med bad først så ved ikke hvor den kommer fra
Men jeg bliver vildt ked af det igen - nu er jeg gået ind i stuen. Sagde til ham som det var at jeg blev ked af det over hans kommentarer og ville gå ind og ordne det selv i stedet!!! Han lader mig bare gå....
Er det ikke OK at blive såret over disse kommentare?! Han mener jeg overtolker helt vildt og det er mig der er mærkelig............. Og jeg er bare ked af at vores sexliv snart er ikke eksisterende...
Anmeld