depression

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

Kay

UnderCover34 skriver:

Så håber jeg du er heldigere næste gang

ja... hvis jeg får mit drømme job er jeg nød til at kunne arbejde sammen med dem... så det håber jeg da

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

jeg skal til psykiater i næste månede der er så også gået 6 måneder siden jeg blev henvist.

men jeg må bare ringe til lægen imorgen og få en tid

Det synes jeg bestemt du skal - der er ingen skam i at en forbedring er gået tilbage og man har brug for yderligere hjælp!

Anmeld

21. juli 2012

UnderCover37

Fik du en ny tid og hvordan har du det? 

Anmeld

22. juli 2012

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Fik du en ny tid og hvordan har du det? 

jeg kontagtede lægen i torsdags men kunne ikke få fat i dem og fredag har de lukket så prøver igen på mandag. det gå lidt bedre de her dage hvor manden også er hjemme(han har ferie nu) og kan tage børnene lidt. normalt arbejder han om aften.

tak fordi du tænker på mig

Anmeld

22. juli 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

jeg kontagtede lægen i torsdags men kunne ikke få fat i dem og fredag har de lukket så prøver igen på mandag. det gå lidt bedre de her dage hvor manden også er hjemme(han har ferie nu) og kan tage børnene lidt. normalt arbejder han om aften.

tak fordi du tænker på mig

Det var så lidt 

Og godt at høre at det hjælper at han aflaster dig i ferien!

Anmeld

22. juli 2012

Isabella_mor

jeg tror på at medicin ikke skal stå alene.. Der er STORT SET altid et psykologisk problem indeover som skal arbejdes med....

det er forfærdeligt når lægerne bare udskriver medicin uden at hjælpe videre med at få gang i noget samtale/terapi og lign... 

Medicin bør ikke stå alene når det er man er ude i en depression.. det kan være så farligt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.