Præsentations-tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

blomst84

Gigl skriver:

Årh ! KÆMPE tillykke! Det er ikke mindre stort anden gang. Det er SÅ stort!

Glæder mig også rigtig mig til første scanning, men det bliver nok i starten af september for mit vedkommende hihi.. 

Held og lykke med det hele  

1000 tak  Og mange gange tillykke til dig også.... Glæææder mig bare til det hele 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

cici

Jeg er gravid med mit første barn har netop tilmeldt mig gruppen her, da jeg har en forventet termin omkring d. 9marts. Jeg er 8+5.. Dejligt at kunne dele graviditeten med andre i samme båd!
Jeg vil lige ønske jer alle tillykke med graviditeten

Anmeld

22. august 2012

sabi1979

Hej jeg hedder sabrina ,jeg er 33 og  jeg er gravid i uge 11+1 og har temin den 12 marts 2013 Det er vores 3 barn Vi har 2 piger på henholdsvis 13 år og den lille bliver 3 år på fredag Graviditeten var ikke planlagt, men vi glæder os Jeg skal til jordmor her den 29 august og til NF scanning den 30 august Og jeg glæder mig

Sabrina

Anmeld

22. august 2012

DitteFisk

sabi1979 skriver:

Hej jeg hedder sabrina ,jeg er 33 og  jeg er gravid i uge 11+1 og har temin den 12 marts 2013 Det er vores 3 barn Vi har 2 piger på henholdsvis 13 år og den lille bliver 3 år på fredag Graviditeten var ikke planlagt, men vi glæder os Jeg skal til jordmor her den 29 august og til NF scanning den 30 august Og jeg glæder mig

Sabrina

Tillykke!

iih det er så dejligt! 

Og du har termin 10 dage før mig  

Anmeld

22. august 2012

sabi1979

Gigl skriver:

Tillykke!

iih det er så dejligt! 

Og du har termin 10 dage før mig  

Tak Ja det er rigtig spændende , ved min sidste graviditet måtte jeg ikke gå over tiden pga. bækkenløsning så hun er født 1 dag før termin, og nu er jeg lige blevet sygmeldt igen indtil jeg går på barsel Men det er da spændende at have termin så tæt på hinanden og at se hvor mange der skal føde næsten samtidig med os

Og tillykke med din graviditet

Anmeld

22. august 2012

DitteFisk

sabi1979 skriver:

Tak Ja det er rigtig spændende , ved min sidste graviditet måtte jeg ikke gå over tiden pga. bækkenløsning så hun er født 1 dag før termin, og nu er jeg lige blevet sygmeldt igen indtil jeg går på barsel Men det er da spændende at have termin så tæt på hinanden og at se hvor mange der skal føde næsten samtidig med os

Og tillykke med din graviditet

Hold da op, så skal du gå hjemme længe men så længe det går godt.

Ja, det er skønt at kunne følge med i andres også, der ligger tæt på  

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.