Præsentations-tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

DitteFisk

pastry26 skriver:

TILLYKKE allesammen!! 

Jeg er 6+6 og det er vores første barn. Vores lille peanut er lavet ved hjælp af IUI-H. (2. forsøg). Vi er vildt glade og lykkelige!! 

Stort tillykke til dig Det er jo vildt stort!

Jeg er selv gravid med 2. barn

Det er spændende, sådan at have nogen at følges med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

Sahara82

Hejsa

Crazy fedt at være gravid, og fedt at dele det med nogle Det er indtil videre en velbevaret hemmelighed. Er 7+3 uger henne, og vi vil gerne vente med at fortælle det til min fødselsdag om en måneds tid, hvor jeg næsten er 13 uger henne. Perfekt tidspunkt! Men en hemmelighed så stor er svær at holde på, så er glad for at det er ferie tid, så min familie og venner uafhængigt af hinanden skal på ferie.

Men er rigtig glad for at høre om andres erfaringer, så det kan kun blive godt at melde sig ind i sådan en gruppe

Anmeld

20. juli 2012

DitteFisk

smsh skriver:

Hejsa

Crazy fedt at være gravid, og fedt at dele det med nogle Det er indtil videre en velbevaret hemmelighed. Er 7+3 uger henne, og vi vil gerne vente med at fortælle det til min fødselsdag om en måneds tid, hvor jeg næsten er 13 uger henne. Perfekt tidspunkt! Men en hemmelighed så stor er svær at holde på, så er glad for at det er ferie tid, så min familie og venner uafhængigt af hinanden skal på ferie.

Men er rigtig glad for at høre om andres erfaringer, så det kan kun blive godt at melde sig ind i sådan en gruppe

Ja det er den fedeste følelse at stå og være gravid ! Og skønt at kunen følges med nogen også.

Kæmpe tillykke

Det er, et eller andet sted, også lidt spændende at skulle holde det hemmeligt. Selvom jeg også selv er ved at sprænges

Anmeld

21. juli 2012

Kris89

Gigl skriver:

Ja, åh hvor jeg håber for jer  

Glæder mig til at følges med dig, når det viser sig at blob bliver derinde. 

Det gik desværre heller ikke denne gang  igår aftes begyndte jeg at bløde...

Held og lykke til jer andre

Anmeld

21. juli 2012

DitteFisk

Kris89 skriver:

Det gik desværre heller ikke denne gang  igår aftes begyndte jeg at bløde...

Held og lykke til jer andre

Åhh nej altså

Jeg så det godt i din tråd.. Føler med dig. Hvor er det synd

Håber du kommer stærkt igen snart...

Anmeld

21. juli 2012

Kris89

Gigl skriver:

Åhh nej altså

Jeg så det godt i din tråd.. Føler med dig. Hvor er det synd

Håber du kommer stærkt igen snart...

tak

Anmeld

21. juli 2012

Palaja

Hejsa 

Jeg er gravid med mit andet barn. Regner med en termin omkring d. 8/3, så er 7+1 i dag. Og jeg har det skidt  Havde absolut ingen symptomer første gang, men skal da lige love for jeg tager min del nu.

Tillykke til alle  Bliver spændende at følge jer alle sammen

Anmeld

22. juli 2012

DitteFisk

Palaja skriver:

Hejsa 

Jeg er gravid med mit andet barn. Regner med en termin omkring d. 8/3, så er 7+1 i dag. Og jeg har det skidt  Havde absolut ingen symptomer første gang, men skal da lige love for jeg tager min del nu.

Tillykke til alle  Bliver spændende at følge jer alle sammen

Hej og kæmpe tillykke, det er jo så spændende! 

Jeg har det præcis som dig - en god portion symptomer allerede! 

Anmeld

24. juli 2012

blomst84

Så kan jeg også melde mig på banen som GRAVID  Jeg er 27, 28 lige om lidt og venter mit andet barn  I forvejen har jeg Cecilie på 19 måneder... Jeg er 7+6 og har termin 6. Marts  Jeg blev scannet for hjerte blink 6+0 og skal scannes igen 7. August og jeg glææææder mig til at se lillebror/søster igen 

Anmeld

24. juli 2012

DitteFisk

blomst84 skriver:

Så kan jeg også melde mig på banen som GRAVID  Jeg er 27, 28 lige om lidt og venter mit andet barn  I forvejen har jeg Cecilie på 19 måneder... Jeg er 7+6 og har termin 6. Marts  Jeg blev scannet for hjerte blink 6+0 og skal scannes igen 7. August og jeg glææææder mig til at se lillebror/søster igen 

Årh ! KÆMPE tillykke! Det er ikke mindre stort anden gang. Det er SÅ stort!

Glæder mig også rigtig mig til første scanning, men det bliver nok i starten af september for mit vedkommende hihi.. 

Held og lykke med det hele  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.