Præsentations-tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.468 visninger
25 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

DitteFisk

Synes da lige vi skal hilse på hinanden herinde

Hvor er det herligt at kunne tilhøre en gruppe !

YAY, jeg testede selv positivt fredag d. 13. (min kærestes og min 3-årsdag ) og har beregnet termin d. 22. Marts. 

Det er så stort! 

Kan mærke alle de små tegn, ømme bryster der vokser, halsbrænd og oppustethed og selvom det ikke er rart så ELSKER jeg det! For det fortæller mig at der vokser noget i mig  

Hvem er i andre?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

DitteFisk

Hov, jeg ville have gjort mulighed for at folk kunne gøre sig anonym.. øv! Det glemte jeg. Undskyld.. 

Anmeld

18. juli 2012

Kris89

testede positiv igår aftes (idag med clearblue)

tror jeg har termin 25 marts, men er langt fra sikker.

havde en SA 9+3 for 13 mdr. siden, så jeg er noget nervøs for at det går galt igen

Anmeld

18. juli 2012

DitteFisk

Kris89 skriver:

testede positiv igår aftes (idag med clearblue)

tror jeg har termin 25 marts, men er langt fra sikker.

havde en SA 9+3 for 13 mdr. siden, så jeg er noget nervøs for at det går galt igen

Kan godt forstå du er lidt vemodig ved det.. men STORT tillykke! Jeg håber alt hvad jeg kan, at spiren bliver derinde denne gang hvorfor skulle den ikke det. Og så har vi termin ret så tæt på hinanden, hva?  

Tillykke til os 

Anmeld

18. juli 2012

Kris89

Gigl skriver:

Kan godt forstå du er lidt vemodig ved det.. men STORT tillykke! Jeg håber alt hvad jeg kan, at spiren bliver derinde denne gang hvorfor skulle den ikke det. Og så har vi termin ret så tæt på hinanden, hva?  

Tillykke til os 

tak i lige måde...

er slet ikke sikker på terminsdato. håber jeg kan få terminsscanning og ellers køber jeg en trygheds...

går bare konstant og mærker om mine bryster bliver mindre ømme (gjorde de et par dage inden jeg mistede sidst)

jeg går faktisk i de her dage og venter på indkaldelse til indvendig scanning for barnløshed, så det er en fantastisk følelse at vi KUNNE SELV!

Anmeld

18. juli 2012

DitteFisk

Kris89 skriver:

tak i lige måde...

er slet ikke sikker på terminsdato. håber jeg kan få terminsscanning og ellers køber jeg en trygheds...

går bare konstant og mærker om mine bryster bliver mindre ømme (gjorde de et par dage inden jeg mistede sidst)

jeg går faktisk i de her dage og venter på indkaldelse til indvendig scanning for barnløshed, så det er en fantastisk følelse at vi KUNNE SELV!

Ja, åh hvor jeg håber for jer  

Glæder mig til at følges med dig, når det viser sig at blob bliver derinde. 

Anmeld

18. juli 2012

Kris89

Gigl skriver:

Ja, åh hvor jeg håber for jer  

Glæder mig til at følges med dig, når det viser sig at blob bliver derinde. 

i lige måde bliver rigtig dejligt at komme i terminsgruppe igen og lære nogle dejlige mennesker at kende, som er lige så langt henne som en selv

Anmeld

19. juli 2012

CaDe

Hey tøser ..

Tillykke med jeres graviditet, hvor er det bare FEDT vi er GRAVIDE, men jeg testede positivt d 9.juli er 5+3 ca har termin den 17-18 Marts  og vi glæder os så meget til den lille og håber den vil blive siddende denne gang for jeg gennemgik desværre en SA d 15 April  da jeg var i Uge 10....

Anmeld

19. juli 2012

DitteFisk

CaDe skriver:

Hey tøser ..

Tillykke med jeres graviditet, hvor er det bare FEDT vi er GRAVIDE, men jeg testede positivt d 9.juli er 5+3 ca har termin den 17-18 Marts  og vi glæder os så meget til den lille og håber den vil blive siddende denne gang for jeg gennemgik desværre en SA d 15 April  da jeg var i Uge 10....

Hej med dig

STORT tillykke til jer også 

Puh, det er ikke sådan noget at spøge med, sådan en SA må være hårdt. Har ikke selv prøvet det. 
Håber jeres blob bliver derinde nu og self gør den det.

Marts 2013  

Anmeld

19. juli 2012

pastry26

TILLYKKE allesammen!! 

Jeg er 6+6 og det er vores første barn. Vores lille peanut er lavet ved hjælp af IUI-H. (2. forsøg). Vi er vildt glade og lykkelige!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.