Hvilken hånd har i vielsesringen på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

Kay

jeg har min på højre men min mand har sin på venstre... jeg syntes min sidder best på højre... og hans er irriterende på højre når han er på arbejde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Kløver

Vi genbrugte forlovelsesringene, fik dem ændret lidt og ekstra dato i, vi har vores på højre hånd, eller vil sige jeg går pt ikke med min, da jeg ikke kan passe den efter graviditeten med lillepigen, men håber at kunne passe den igen, ellers må jeg få ændret størrelsen

Anmeld

18. juli 2012

FruK

Vi har vielsesring på højre.

Forlovelsesring nåede vi ikke - vi blev bare gift med det samme.

Anmeld

18. juli 2012

Muhmi

Lige nu er den på venstre hånd, ganske enkelt fordi ringefingeren på højre hånd er for fed til at den kan være der

Så min mand har den på højre og jeg har den på venstre

Derfor har jeg svaret venstre... Men den kommer over på højre når vi enten får købt én jeg kan passe eller jeg får tabt mig så den kan glide derover... Men vil nu gerne både have vielsesring OG forlovelsesring, så det bliver nok til at vi køber én mere til mig... Manden vil ikke have to

Anmeld

19. juli 2012

Wish

det er kun mig der har fået en forlovelses ring, den er på venstre, men når vi bliver gift kommer den over på højre hånd, også kommer der en ring mere ved siden af så højre hånd , men både forlovelses og vielsesring - skal giftes til september

Anmeld

19. juli 2012

-Sigrid-

Han friede med en plastikring som var for lille  

Så jeg går kun med vielsesringen, og det er på højre 

Anmeld

19. juli 2012

Ciss

Selv har vi valgt at "genbruge" vores forlovelsesringe som vielsesringe med tilføjet indgravering. Vi har den så på højre hånd.

Da det var forlovelsesring var den også på højre. Jeg valgte at følge min bedstemors eksempel på det punkt. Hun havde sin forlovelsesring på højre hånd indenfor sin vielsesring og altså begge på samme finger. Hvorfor hun gjorde det på den måde ved jeg ikke, men hun var altid meget nøje med at gøre ting på den "rigtige" måde, så jeg vil tro, at hun havde tænkt det igennem og havde en grund. 

Anmeld

19. juli 2012

Laulund87

Forlovelsesringene går vi ikke med mere og vielsesringene sidder på højre Troede virkelig ikke der var nogen der gik med dem på venstre

Anmeld

19. juli 2012

MorDk

Da jeg var gift (fra 2004-2009) havde jeg/vi vielsesringen på højre hånd. Og forlovelsesring på venstre.

Er "forlovet" med min kæreste... (har en ring som et symbol) ♥ Den har vi begge på højre hånd!

Anmeld

19. juli 2012

Kongmulle

Denisep skriver:

Hej sad for et par uger siden og snakkede med en veninde om det og vi blev i tvivl. Syntes man ser både på venstre og højre når man kigger rundt så kunne godt tænke mig st hører hvad i har og hvad i finder mest normalt

Er der nogle af jer der har forlovelses og vielses ringen på samme finger? Syntes jeg også jeg har set hos flere hvor andre har det på hver deres hånd

Der er mulighed for flere svar i afstemningen

Jeg har min vielsesring på venstre. Der skal den sidde ifølge de oprindelige traditioner, fordi det er tættest på hjertet Og det syntes jeg er en skøn ide, så den sidder der og min forlovelsesring på højre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.