ynglings bamse/klud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

Bb3031

Alexanders et og alt er isbjørnen Knud. Knud blev købt ved et tilfælde for et år siden på en tur i Legoland, da Alexander er 1 år gammel.

Vi var inde i lego butikken, hvor jeg fandt den blødeste bamse - isbjørnen. Jeg gav den til ham, bare så han havde noget at sidde med, imens vi kikkede  Ja ja ved det godt, men normalt plejer han uden problemer godt at kunne give ting fra sig igen, når vi skal forlade en butik, men da vi skulle forlade lego butikken og jeg tager isbjørnen fra ham, bliver han ked af det. Jeg tænker: når okay, så lige denne ene gang, så får du den. Men lidt et chok jeg fik, da vi ved kassen skulle betale: 180 kr. 

Men det har så vist sig siden da, at være de bedst brugte penge nogensinde, for gud hvor han elsker Knud  Knud skal med overalt. Forleden dag ville Alexander ikke i bad uden Knud. Det resulterede i, at Knud efterfølgende måtte en tur i vaskemaskinen og tørretumbleren. Alt imens sad Alexander grædende foran maskinerne og kunne slet ikke forstå, hvad Knud skulle derinde. Lykkelig var han, da Knud kom ud til ham ren og tør  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Lotus86

Hvor er det bare en hyggelig tråd, tænk at de små kære kan få så meget glæde og tryghed ud af så simpel en ting

Vores søn fik en nusseklud da han blev født, den brugte vi med det samme, ved at ligge den ved hans hoved når han skulle sove, og efter kort tid hjalp det at ligge den over hans hoved, så faldt han til ro. I dag - 1 år efter, elsker han den stadig, den er den bedste trøst når han er ked af det, og den er absolut et must når han skal sove.

Han startede med at have den blå mus, men da den trængte til at blive vasket, og vi ikke lige kunne få en tilsvarende, forsøgte vi os med tigeren, og den er lige så god nu, hvis ikke bedre

Anmeld

18. juli 2012

merle2010

min datter har sin stof dukke lotte... hun har fået den er sine storesøskendes mormor og morfar(halvsøskende)...

de var her til de stores fødselsdag og havde en lille stofdukke med til merle.. merle døbte den selv lotte og den er nu blevet hendes et og alt...

har efterfølgende fundet ud af, at lotte er fra føtex og koster 40 kr..hihi

Anmeld

18. juli 2012

MorDk

Her er det Løven Leo ♥

Han skal ligge med fødderne om Bassens hals... og så bliver der nusset med dem *S* Han elsker ham! Jeg overvejer virkelig om man skal finde en magen til... TÆNK NU HVIS.... den forsvandt!!!! Puha tør slet ikke tænke tanken!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.