ynglings bamse/klud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

Corn

MIn yngste søn æææælsker løve-spilledåsen fra teddykompagniet... Han har lige fået en mere, som vi er ved at 'træne' så den dufter rigtigt. Så skal den ene være i Bhv og den anden herhjemme... Hvis han går med til det.

Han har lige præcis den bamse, fordi hans navn betyder løve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Missq4

Lullaby skriver:

Yazmin sværger til grisling. Han er hendes et og alt og hun elsker at nusse sig selv i søvn med hans ører. Izabella har en sæl som vi købte engang for læææænge siden i en børnebutik. Og aldrig har kunnet finde igen. Butikken er nedlagt og sælen er ikke til at finde. Så den er blevet limet og bliver skånevasket engang imellem på uldprogram og pose for at den stadig kan holde. Den er næsten skaldet men Izabella bliver dybt ulykkelig uden den. Yazmin er 4 og Izabella 7.

de har en spætte sæl på denne side hvis den ville kunne bruges

http://www.teddykompaniet.dk/shop/alle-bamser-134c4.html

Anmeld

18. juli 2012

Lullaby

Missq4 skriver:

de har en spætte sæl på denne side hvis den ville kunne bruges

http://www.teddykompaniet.dk/shop/alle-bamser-134c4.html

Nope. Han har efterhånden både en far-sæler, en mor-sæler, baby-sæler og søskende-sæler i håb om at en af dem duede. Men niks. Kun ham

Anmeld

18. juli 2012

Missq4

Lullaby skriver:

Nope. Han har efterhånden både en far-sæler, en mor-sæler, baby-sæler og søskende-sæler i håb om at en af dem duede. Men niks. Kun ham

hehe okay

Anmeld

18. juli 2012

Mother-love

Isabella bruger heller ikke sut. Hun har aldrig gidet den. Jo hvis hun har tænder på vej vil hun gerne bidde i en sut.
Hun har tre stks nusseklude hehehe. Men hun har en som er fra vanilla som hun er helt fuldstændig forelsket i. Så den type har jeg købt et par ekstra af da de jo vil blive slidt igennem årene når de skal vaskes osv.
Vi fik faktisk den første i dåbsgave. Og så har hunbare haft den i sengen siden.hun er snart 14 mdr. Vi bruger den stortset kun når hun skal i seng om aftenen, så hun har den ikke med i vs. Men der mangler hun den heller ikke.

Synes at hvis du vil haveen bamse dit barn skal bruge i vs så tag den i brug allerede nu, så dit barn begynder at få tryghed ved den. Så dit barn kender den, og kan bruge den som trygheds bamse i vs.

Anmeld

18. juli 2012

Maja_4000

Caroline bruger en stofble , sut og den her bamse når hun skal sove 

SOS CHILDREN VILLAGE: SOS-Børnebyerne Lulu

Den bliver også brugt til trøst .. Og vi har den altid med når vi kører i bil , skal til familie-tam tam osv. .. Faktisk har vi den næsten altid med .. Med mindre vi bare skal ud og handle , på legepladsen eller sådan noget :b

Hun valgte den selv i BR efter hendes 15 måneders vaccine og den er derfor "ny" .. Inden da sov hun kun med stofble og sut :b Hehe .. Men hun ELSKER den hund

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juli 2012

Rikke, Liam & Linus

Liam har denne:

http://www.mammashop.dk/sutteklud-dinglisar-teddykompaniet.html

i ko udgaven.

Han kan ikke leve uden sin ko og sover med den hver nat + når han er træt og har brug for at nusse lidt.

Jeg købte den da han var et par måneder gammel og nu - 3 år senere mangler koen begge horn og et øre og er ikke længere helt så snehvid. Med Liam elsker ham

Nu har lillebror fået en giraf i samme serie. Og i en alder af kun 2 måneder giver den allerede megen glæde.

Anmeld

18. juli 2012

Mor1012

Mbigfarm skriver:

vis billeder af jeres barn/børns ynglings bamse eller sutteklud?

valgte de den selv eller valgte i den? hvilke "funktioner" har den, bliver den brugt som trøst, sovetid eller andet?

min datter bruger ikke sut, så jeg tænker om hun skal have en bamse som kan erstatte det lidt, som hun evt kan få med når hun skal starte i vuggestue.

Min datter fandt sin i Netto for flere mdr siden... hun er 19 mdr..

den hedder FNUFFE og det er en rigtig sød og blød bamse hund

Anmeld

18. juli 2012

MyLove E

Her hjemme har vi Abe:-):-) Abe en bamse han fik i barsel gave af en af mine mands venner.

Det blev den fordi vi prøve alt for at få ham til at falde til og det eneste der virke var Abe:-)

Han sover med den hver nat og er han træt eller ked får han den og nogle gange kravler han selv ind på sit værelse og stå ved sin seng og kalder på den:-):-)

I går ville han ikke sove. Så hans far lagde ham over i vores seng. Min mand prøve at lade som om han sov. Så tog Elias sin abe og putte den ved far og gik selv op og begyndte at lege:-):-):-)

Anmeld

18. juli 2012

Miia90

Philippa fik denne giraf da hun kom til verden og den smutter hun og sover hun altid med  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.