ynglings bamse/klud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.975 visninger
23 svar
1 synes godt om
18. juli 2012

Storgaard & Lillegaard

vis billeder af jeres barn/børns ynglings bamse eller sutteklud?

valgte de den selv eller valgte i den? hvilke "funktioner" har den, bliver den brugt som trøst, sovetid eller andet?

min datter bruger ikke sut, så jeg tænker om hun skal have en bamse som kan erstatte det lidt, som hun evt kan få med når hun skal starte i vuggestue.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Glad Giraf

http://www.bearsandtoys.dk/index.php?route=product /product&product_id=122

Elliot er min datters yndlings bamse, hun havde før en af de almindelige nusseklude (du ved dem med et dyr? ) men da hun så Elliot har hun ikke kunne leve uden...

Hun bruger ham primært når hun skal sove, eller når hun er træt

Anmeld

18. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vi har en helt almindelig nusseklud. Den kan ikke noget. Den er blød og skal forestille at være en kat. Min dreng bruger den hver gang han skal sove. Han er meget glad for den.

Anmeld

18. juli 2012

B&J

daniels nusseklud/sut er babydyne med kylling pg bamse og det er altid den samme.. så vi har 7-8 stk til at ligge en dyr sut

Anmeld

18. juli 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

http://www.br.dk/Brands/BELLINO/BELLINO/BELLINO%20sutteklud.aspx?id=606329&vid=411100E

Den har min datter, og hun ELSKER den, den følger hende overalt - og det kan efterhånden godt ses

Anmeld

18. juli 2012

Clisolka

Isabella har denne ninuns:

Det var en af de første bamser hun fik på barselsgangen - og hun elsker den! Hun sover med den, hun render rundt med den og knuselsker den  I barnevognen i vuggestuen havde hun en lille haffelaf liggende - nu ligger den også i tremmesengen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juli 2012

2babygirls

Mbigfarm skriver:

vis billeder af jeres barn/børns ynglings bamse eller sutteklud?

valgte de den selv eller valgte i den? hvilke "funktioner" har den, bliver den brugt som trøst, sovetid eller andet?

min datter bruger ikke sut, så jeg tænker om hun skal have en bamse som kan erstatte det lidt, som hun evt kan få med når hun skal starte i vuggestue.

Her er Madeleines et og alt. Den trøster næsten mere end sutten og er med over alt.
Først var det ikea rotten, men ninus har åbenbart nogle bedre ører at nuldre og snuse til.

Hvis I ser en kopi et sted vil jeg gerne købe den.
Det er nemlig en påskebamse min mor købte det år hun blev født. (fra kvickly)

Anmeld

18. juli 2012

Lullaby

Yazmin sværger til grisling. Han er hendes et og alt og hun elsker at nusse sig selv i søvn med hans ører. Izabella har en sæl som vi købte engang for læææænge siden i en børnebutik. Og aldrig har kunnet finde igen. Butikken er nedlagt og sælen er ikke til at finde. Så den er blevet limet og bliver skånevasket engang imellem på uldprogram og pose for at den stadig kan holde. Den er næsten skaldet men Izabella bliver dybt ulykkelig uden den. Yazmin er 4 og Izabella 7.

Anmeld

18. juli 2012

Storgaard & Lillegaard

Baby2påvej skriver:

Her er Madeleines et og alt. Den trøster næsten mere end sutten og er med over alt.
Først var det ikea rotten, men ninus har åbenbart nogle bedre ører at nuldre og snuse til.

Hvis I ser en kopi et sted vil jeg gerne købe den.
Det er nemlig en påskebamse min mor købte det år hun blev født. (fra kvickly)

det nærmeste jeg har set er kanin bamsen fra teddykompaniet der hedder teddy cream

Anmeld

18. juli 2012

2babygirls

Mbigfarm skriver:

det nærmeste jeg har set er kanin bamsen fra teddykompaniet der hedder teddy cream

Den må jeg lige tjekke ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.