Uha... 3 måneder til termin idag :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

christina92

Camillos skriver:

Tror du man skal til sådan noget fødsels forberedelse?   har faktisk overvejet om det er noget man gør med sin Jm, eller om det er frivilligt? 

Det er frivilligt. Selvf snakker man med sin JM om fødslen, men de fleste steder tilbydes et kursus på en 5-10 gange hvor man snakker hvertrækning, smertelindring olign. med andre der snart har termin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Camillos

Gittemor09 skriver:

ja, især hvis det kun er mig der vil kæmpe for det her, og han ikke er interesseret i det... så er der desværre ikke så meget at gøre..

uanset hvad ved jeg at jeg nok skal klare det... har en fantastisk familie og venner der gerne hjælper med både det ene og andet...

Det kan jeg godt forstå.. men det er stadigvæk en hård situation du står i nu. Men det dejligt du har en god familie og veninder der vil hjælpe dig 

Anmeld

18. juli 2012

Camillos

christina92 skriver:

Det er frivilligt. Selvf snakker man med sin JM om fødslen, men de fleste steder tilbydes et kursus på en 5-10 gange hvor man snakker hvertrækning, smertelindring olign. med andre der snart har termin

hehe Sejt .. nu føder du nok før mig, så må du fortælle hvordan du gjorde  

Anmeld

18. juli 2012

Gittemor09

Camillos skriver:

Det kan jeg godt forstå.. men det er stadigvæk en hård situation du står i nu. Men det dejligt du har en god familie og veninder der vil hjælpe dig 

ja, en meget følsom situation også... men hva' så tager jeg det med også... har prøvet at blive droppet med barn før...!! så kan jeg klare mig igen....

Anmeld

18. juli 2012

Camillos

Gittemor09 skriver:

ja, en meget følsom situation også... men hva' så tager jeg det med også... har prøvet at blive droppet med barn før...!! så kan jeg klare mig igen....

..... Det er bare ikke fair  Du må sku finde dig en mand med en Rygrad der fortæller dig hvis han synes det går skidt så i sammen kan rette op på det og snakke sammen om det inden det går galt.. 

Puha kan slet ikke forestille mig at skulle blive alene nu 

Anmeld

18. juli 2012

Gittemor09

Camillos skriver:

..... Det er bare ikke fair  Du må sku finde dig en mand med en Rygrad der fortæller dig hvis han synes det går skidt så i sammen kan rette op på det og snakke sammen om det inden det går galt.. 

Puha kan slet ikke forestille mig at skulle blive alene nu 

ja, jeg troede også endelig jeg havde fundet den rette efter at min datters far skred fra os...

men igen har jeg taget fejl.... bare for sent...

hvis det her var sket for ½ år siden havde jeg jo ikke valgt at få barn med ham...

vil gerne give mine børn faste familierammer... men igen må jeg bare klare det selv, og give dem alt hvad jeg har i mig...

synes bare jeg er utrolig uheldig...

Anmeld

18. juli 2012

Camillos

Gittemor09 skriver:

ja, jeg troede også endelig jeg havde fundet den rette efter at min datters far skred fra os...

men igen har jeg taget fejl.... bare for sent...

hvis det her var sket for ½ år siden havde jeg jo ikke valgt at få barn med ham...

vil gerne give mine børn faste familierammer... men igen må jeg bare klare det selv, og give dem alt hvad jeg har i mig...

synes bare jeg er utrolig uheldig...

Du skal nok klare den alene for du har sikkert overskuddet til at blive en fortræffelig mor og give børnene de faste rammer der er Brug for  

Kvinderne er det stærke køn og vi er skabt til at tage os af de små individer  

Al lykke til dig fremover i al fald 

Anmeld

18. juli 2012

Gittemor09

Camillos skriver:

Du skal nok klare den alene for du har sikkert overskuddet til at blive en fortræffelig mor og give børnene de faste rammer der er Brug for  

Kvinderne er det stærke køn og vi er skabt til at tage os af de små individer  

Al lykke til dig fremover i al fald 

jaaah du har helt ret..

og tusind tak for de super søde ord...

Anmeld

18. juli 2012

christina92

Camillos skriver:

hehe Sejt .. nu føder du nok før mig, så må du fortælle hvordan du gjorde  

Haha jaae,  Det var da en mulighed. Er nu ikke sikkert på jeg kan fortælle hvordan jeg gjorde det, tror bare man gør det

Anmeld

18. juli 2012

Camillos

christina92 skriver:

Haha jaae,  Det var da en mulighed. Er nu ikke sikkert på jeg kan fortælle hvordan jeg gjorde det, tror bare man gør det

hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.