Uha... 3 måneder til termin idag :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

Camillos

Merii skriver:

104 dage tilbage ) glæder mig også utrolig meget

Uha det kan jeg godt forstå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Camillos

jeanne-skat skriver:

hvor er det dejligt for jer.. stort tillykke

Tusind tak

Anmeld

18. juli 2012

Camillos

christina92 skriver:

Du er jo endnu tættere på så  Til dig også

Anmeld

18. juli 2012

christina92

Camillos skriver:

Du er jo endnu tættere på så  Til dig også

Hehe ja jeg er så  Men jeg har ikke været igennem det samme som dig, samme kamp for at stå så tæt på terminen, så følelsen må være endnu mere fantastisk for dig end for mig. Selvom jeg ikke tror det kan lade sig gøre

Anmeld

18. juli 2012

Camillos

christina92 skriver:

Hehe ja jeg er så  Men jeg har ikke været igennem det samme som dig, samme kamp for at stå så tæt på terminen, så følelsen må være endnu mere fantastisk for dig end for mig. Selvom jeg ikke tror det kan lade sig gøre

... det bliver i al fald mere og mere virkeligt for mig .. og tak 

Anmeld

18. juli 2012

Gittemor09

Camillos skriver:

Du er velkommen til at skrive et Pb hvis du vil af med mere luft.. jeg håber i får snakket ordentligt sammen omkring det hele. Det kan også være han er gået i chok. Jeg har læst mig til og oplevet i omgangskredsen mændene går i panik eller får det man kaldet en før fødsels depression.

tusind tak skal du have......

det er desværre ikke "chokreaktion" det er gået ned af bakke for os et stykke tid...

vores store problem er manglende kommunikation hvis der er noget... og det er jo vigtigt at det finder sted...

Anmeld

18. juli 2012

christina92

Camillos skriver:

... det bliver i al fald mere og mere virkeligt for mig .. og tak 

Ja nu er vi snart så langt vi skal til at tænke på fødselsforberedelse og på hvordna vi får de her prinsesser ud igen  

Indtil nu har det jo kun drejet sig om at de for alt i verden skulle blive derinde.

Anmeld

18. juli 2012

Camillos

Gittemor09 skriver:

tusind tak skal du have......

det er desværre ikke "chokreaktion" det er gået ned af bakke for os et stykke tid...

vores store problem er manglende kommunikation hvis der er noget... og det er jo vigtigt at det finder sted...

Helt bestemt. Men det burde også være til at arbejde med hvis man er Arrangeret nok ... Men når du siger det er gået ned af bakke et stykke tid er det også en svær og sommetider uoprettelig situation. 

Anmeld

18. juli 2012

Camillos

christina92 skriver:

Ja nu er vi snart så langt vi skal til at tænke på fødselsforberedelse og på hvordna vi får de her prinsesser ud igen  

Indtil nu har det jo kun drejet sig om at de for alt i verden skulle blive derinde.

Tror du man skal til sådan noget fødsels forberedelse?   har faktisk overvejet om det er noget man gør med sin Jm, eller om det er frivilligt? 

Anmeld

18. juli 2012

Gittemor09

Camillos skriver:

Helt bestemt. Men det burde også være til at arbejde med hvis man er Arrangeret nok ... Men når du siger det er gået ned af bakke et stykke tid er det også en svær og sommetider uoprettelig situation. 

ja, især hvis det kun er mig der vil kæmpe for det her, og han ikke er interesseret i det... så er der desværre ikke så meget at gøre..

uanset hvad ved jeg at jeg nok skal klare det... har en fantastisk familie og venner der gerne hjælper med både det ene og andet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.