Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Gittemor09 skriver: nej, kæresten har lige valgt at gøre det forbi over sms.... så er virkelig langt nede... har boet her en måned...
nej, kæresten har lige valgt at gøre det forbi over sms.... så er virkelig langt nede...
har boet her en måned...
åhhh nej det er jeg da ked af at høre ... Det er da det mest uansvarlige man hører om når i er gravide..
jeg håber du klarer den!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillos skriver: åhhh nej det er jeg da ked af at høre ... Det er da det mest uansvarlige man hører om når i er gravide.. jeg håber du klarer den!
ja, men nu tager vi en lang snak om det i aften... om vi skal finde en løsning... eller vi skal skilles på en ordentlig måde...
Gittemor09 skriver: ja, men nu tager vi en lang snak om det i aften... om vi skal finde en løsning... eller vi skal skilles på en ordentlig måde...
Ja det skal man da bestemt også ... Over sms er bare ikke godt nok.
Camillos skriver: Ja det skal man da bestemt også ... Over sms er bare ikke godt nok.
nej, det synes jeg bestemt heller ikke... nærmere barnligt...
og undskyld at jeg fylder i din tråd... var bestemt ikke min mening....
Camillos skriver: Jae overskriften siger det hele .. ...
Jae overskriften siger det hele .. ...
glæder mig SÅ meget til at se din lille skat!!!
Gittemor09 skriver: nej, det synes jeg bestemt heller ikke... nærmere barnligt... og undskyld at jeg fylder i din tråd... var bestemt ikke min mening....
Hvis jeg havde noget imod du skrev i min tråd havde jeg bare ladet vær at svare dig, det gør bestemt ingenting
ønskebarn74 skriver: glæder mig SÅ meget til at se din lille skat!!!
Tusind tak .. jeg glæader mig også helt vildt efterhånden
Camillos skriver: Hvis jeg havde noget imod du skrev i min tråd havde jeg bare ladet vær at svare dig, det gør bestemt ingenting
tusind tak.. er jeg glad for... havde bare brug for at komme ud med lidt luft...
Gittemor09 skriver: tusind tak.. er jeg glad for... havde bare brug for at komme ud med lidt luft...
Du er velkommen til at skrive et Pb hvis du vil af med mere luft.. jeg håber i får snakket ordentligt sammen omkring det hele. Det kan også være han er gået i chok. Jeg har læst mig til og oplevet i omgangskredsen mændene går i panik eller får det man kaldet en før fødsels depression.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128