Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Ja .. Han sover meget uroligt for tiden .. Tror det er alt det der sker ..
Ja .. Han sover meget uroligt for tiden .. Tror det er alt det der sker ..
Det har du helt sikkert ret i!!! Det ska nok gå godt igen ik
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jibbe skriver: Jeg ammer vores lille dreng, og ser luksusfælden og surfer på nettet på mobilen totalt multitasking
Jeg ammer vores lille dreng, og ser luksusfælden og surfer på nettet på mobilen totalt multitasking
Ja sikke du kan var
fif skriver: Sikke usunde vi. Er
Sikke usunde vi. Er
Jaaa Det er skrækkeligt..
fif skriver: Hahahah er osse hyggeligt!!!!
Hahahah er osse hyggeligt!!!!
AalborgPigen skriver: Jaaa Det er skrækkeligt..
Meeen meget hyggeligt jo
tanja. skriver: Jeps og så prøver jeg at overtale svigermor til at hente guf i køkkenet til mig vi er nemlig på ferie hos dem og så kunne hun lige agere tjener Haha
Jeps og så prøver jeg at overtale svigermor til at hente guf i køkkenet til mig vi er nemlig på ferie hos dem og så kunne hun lige agere tjener Haha
Haha Ja det er jo liige det!!
fif skriver: Meeen meget hyggeligt jo
Ja nemlig ..
fif skriver: Det ska du være glad for Ej det er vel ik rart når man ik ka spise det, man sys smager godt
Det ska du være glad for Ej det er vel ik rart når man ik ka spise det, man sys smager godt
Både og.. spiser bare lidt engang imellem så får man lige stillet sin lyst..
IsabellaCiinea skriver: Både og.. spiser bare lidt engang imellem så får man lige stillet sin lyst..
Du har ret Så er der nogen der spiser lidt for meget af det hehe
fif skriver: Du har ret Så er der nogen der spiser lidt for meget af det hehe
Hihi jah
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128