Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
fif skriver: Lyder osse lækkert! Sys jeg har spist lidt for mange chokolader nu
Lyder osse lækkert! Sys jeg har spist lidt for mange chokolader nu
Hihi =)
Gad godt ha chokolade.. men kan ikk så godt tåle det
fif skriver: Jeg ligger bare i vores sovesofa, og spiser en masse slik Mens lille fisen sover!!! Hva foretager i jer??
Jeg ligger bare i vores sovesofa, og spiser en masse slik Mens lille fisen sover!!!
Hva foretager i jer??
Vi har lige puttet Oscar som sov med det samme
Han kom sent i seng i dag , fordi vi har spist sent , da vi var henne i det nye hus
Ploffer skriver: Sidder og ser TV2 med en kop kaffe og en müsli bar... Og har lige lavet is der skal køres på ismaskinen imorgen formiddag
Sidder og ser TV2 med en kop kaffe og en müsli bar... Og har lige lavet is der skal køres på ismaskinen imorgen formiddag
Yum yum... Ser osse tv2
fif skriver: Øv lyder ik sport rart! Hva er der sket??
Øv lyder ik sport rart! Hva er der sket??
Åh det er en længere historie. Kan ikke få børn med egne æg da jeg er gået tidligt i overgangsalder. Skulle derfor til Riga for at få æg+sæd (dobbeltdonation). Men donors æg har vist sig at være i alt for dårlig kvalitet og til sidst var der kun ét embryon tilbage, som heller ikke var i god kvalitet. Har brugt knap 40.000 kr på det her forsøg og ventet i månedsvis. Lægen skønner at der er 5-10% chance for graviditet på det embryon jeg har fået lagt op. Så det er bare rigtigt øv for at sige det mildt.
morethanperfect skriver: Vi har lige puttet Oscar som sov med det samme Han kom sent i seng i dag , fordi vi har spist sent , da vi var henne i det nye hus
Skønt!!
Uh ja tillykke!!!
fif skriver: Haha ok!! Ja det kunne da være super
Haha ok!!
Ja det kunne da være super
ja
fif skriver: Skønt!! Uh ja tillykke!!!
Tak
Okay , jeg troede han sov
sus73 skriver: Åh det er en længere historie. Kan ikke få børn med egne æg da jeg er gået tidligt i overgangsalder. Skulle derfor til Riga for at få æg+sæd (dobbeltdonation). Men donors æg har vist sig at være i alt for dårlig kvalitet og til sidst var der kun ét embryon tilbage, som heller ikke var i god kvalitet. Har brugt knap 40.000 kr på det her forsøg og ventet i månedsvis. Lægen skønner at der er 5-10% chance for graviditet på det embryon jeg har fået lagt op. Så det er bare rigtigt øv for at sige det mildt.
Hvor trist, det er jeg ked af at høre... De ku heller ik vide det før du tog helt dertil??
morethanperfect skriver: Tak Okay , jeg troede han sov
Er han vågnet igen, den bandit!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128