Hva laver I lige nu? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

Ploffer

Sidder og ser TV2 med en kop kaffe og en müsli bar... Og har lige lavet is der skal køres på ismaskinen imorgen formiddag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

BellaCiinea

fif skriver:

Lyder osse lækkert! Sys jeg har spist lidt for mange chokolader nu

Hihi =)

Gad godt ha chokolade.. men kan ikk så godt tåle det

Anmeld

17. juli 2012

morethanperfect

fif skriver:

Jeg  ligger bare i vores sovesofa, og spiser en masse slik  Mens lille fisen sover!!! 

Hva foretager i jer?? 

Vi har lige puttet Oscar som sov med det samme 

Han kom sent i seng i dag , fordi vi har spist sent , da vi var henne i det nye hus  

Anmeld

17. juli 2012

fif

Ploffer skriver:

Sidder og ser TV2 med en kop kaffe og en müsli bar... Og har lige lavet is der skal køres på ismaskinen imorgen formiddag

Yum yum... Ser osse tv2

Anmeld

17. juli 2012

sus73

fif skriver:

Øv lyder ik sport rart! Hva er der sket??

Åh det er en længere historie. Kan ikke få børn med egne æg da jeg er gået tidligt i overgangsalder. Skulle derfor til Riga for at få æg+sæd (dobbeltdonation). Men donors æg har vist sig at være i alt for dårlig kvalitet og til sidst var der kun ét embryon tilbage, som heller ikke var i god kvalitet. Har brugt knap 40.000 kr på det her forsøg og ventet i månedsvis. Lægen skønner at der er 5-10% chance for graviditet på det embryon jeg har fået lagt op. Så det er bare rigtigt øv for at sige det mildt.

Anmeld

17. juli 2012

fif

morethanperfect skriver:

Vi har lige puttet Oscar som sov med det samme 

Han kom sent i seng i dag , fordi vi har spist sent , da vi var henne i det nye hus  

Skønt!!

Uh ja tillykke!!!

Anmeld

17. juli 2012

TNBC

fif skriver:

Haha ok!!

Ja det kunne da være super 

ja

Anmeld

17. juli 2012

morethanperfect

fif skriver:

Skønt!!

Uh ja tillykke!!!

Tak

Okay , jeg troede han sov 

Anmeld

17. juli 2012

fif

sus73 skriver:

Åh det er en længere historie. Kan ikke få børn med egne æg da jeg er gået tidligt i overgangsalder. Skulle derfor til Riga for at få æg+sæd (dobbeltdonation). Men donors æg har vist sig at være i alt for dårlig kvalitet og til sidst var der kun ét embryon tilbage, som heller ikke var i god kvalitet. Har brugt knap 40.000 kr på det her forsøg og ventet i månedsvis. Lægen skønner at der er 5-10% chance for graviditet på det embryon jeg har fået lagt op. Så det er bare rigtigt øv for at sige det mildt.

Hvor trist, det er jeg ked af at høre... De ku heller ik vide det før du tog helt dertil??

Anmeld

17. juli 2012

fif

morethanperfect skriver:

Tak

Okay , jeg troede han sov 

Er han vågnet igen, den bandit!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.