Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
fif skriver: Springer hun den over nogle gange?
Springer hun den over nogle gange?
Aldrig - måske da hun var baby Hun plejer at sove 2 timer hver dag (kl. 11-13) også i vuggestuen.. Igår sov hun først kl. 12.50.. Men hun sov 2 timer der.. I dag virker hun bare ikke træt (selvom hun vågnede kl. 7)
Nadia&Daniel skriver: Aldrig - måske da hun var baby Hun plejer at sove 2 timer hver dag (kl. 11-13) også i vuggestuen.. Igår sov hun først kl. 12.50.. Men hun sov 2 timer der.. I dag virker hun bare ikke træt (selvom hun vågnede kl. 7)
Hmm hva har i lavets dag?? Måske der ik har været nok aktivitet?
fif skriver: Hmm hva har i lavets dag?? Måske der ik har været nok aktivitet?
Det "sjove" er faktisk - vi har lavet det samme som de andre dage, hvor hun har sovet de to timer..
Nadia&Daniel skriver: Det "sjove" er faktisk - vi har lavet det samme som de andre dage, hvor hun har sovet de to timer..
Ja det er mærkeligt ... De er ik til at blive kloge på
fif skriver: Ja det er mærkeligt ... De er ik til at blive kloge på
Har opgivet nu - og pakker en madpakke og går i tur i centret (så kan moren også få lidt sent morgenmad)
Nyder dagens første kop kaffe - stempelkaffe lavet på min nye bodum stempelkaffekande.
Været i bad og begynder efterhånden at småkede mig i min sommerferie, der varer i 2 måneder... Indtil 20. August. Puha
Nadia&Daniel skriver: Har opgivet nu - og pakker en madpakke og går i tur i centret (så kan moren også få lidt sent morgenmad)
Haha go ide du fik, håber ik at dagen har været for slem, og at hun sover nu
Kathepige skriver: Nyder dagens første kop kaffe - stempelkaffe lavet på min nye bodum stempelkaffekande. Været i bad og begynder efterhånden at småkede mig i min sommerferie, der varer i 2 måneder... Indtil 20. August. Puha
Går du i skole?? Min varer fra 22 juni til 1 aug
jeg sider i stuen og ser tv, mens mænd Larmer med diverse værktøj i vores tilbygning... de er ved at sætte gibs loft op..
jeg tror jeg skal have mig lidt cola om lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128