Hva laver I lige nu? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

fif

Kay skriver:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Nadia&Daniel

fif skriver:

Springer hun den over nogle gange?

Aldrig - måske da hun var baby  Hun plejer at sove 2 timer hver dag (kl. 11-13) også i vuggestuen.. Igår sov hun først kl. 12.50.. Men hun sov 2 timer der.. I dag virker hun bare ikke træt (selvom hun vågnede kl. 7)

Anmeld

18. juli 2012

fif

Nadia&Daniel skriver:

Aldrig - måske da hun var baby  Hun plejer at sove 2 timer hver dag (kl. 11-13) også i vuggestuen.. Igår sov hun først kl. 12.50.. Men hun sov 2 timer der.. I dag virker hun bare ikke træt (selvom hun vågnede kl. 7)

Hmm hva har i lavets dag?? Måske der ik har været nok aktivitet?

Anmeld

18. juli 2012

Nadia&Daniel

fif skriver:

Hmm hva har i lavets dag?? Måske der ik har været nok aktivitet?

Det "sjove" er faktisk - vi har lavet det samme som de andre dage, hvor hun har sovet de to timer..

Anmeld

18. juli 2012

fif

Nadia&Daniel skriver:

Det "sjove" er faktisk - vi har lavet det samme som de andre dage, hvor hun har sovet de to timer..

Ja det er mærkeligt ... De er ik til at blive kloge på 

Anmeld

18. juli 2012

Nadia&Daniel

fif skriver:

Ja det er mærkeligt ... De er ik til at blive kloge på 

Har opgivet nu - og pakker en madpakke og går i tur i centret (så kan moren også få lidt sent morgenmad)

Anmeld

18. juli 2012

Flødebollen

Nyder dagens første kop kaffe - stempelkaffe lavet på min nye bodum stempelkaffekande.

Været i bad og begynder efterhånden at småkede mig i min sommerferie, der varer i 2 måneder... Indtil 20. August. Puha

Anmeld

18. juli 2012

fif

Nadia&Daniel skriver:

Har opgivet nu - og pakker en madpakke og går i tur i centret (så kan moren også få lidt sent morgenmad)

Haha go ide du fik, håber ik at dagen har været for slem, og at hun sover nu

Anmeld

18. juli 2012

fif

Kathepige skriver:

Nyder dagens første kop kaffe - stempelkaffe lavet på min nye bodum stempelkaffekande.

Været i bad og begynder efterhånden at småkede mig i min sommerferie, der varer i 2 måneder... Indtil 20. August. Puha

Går du i skole??  Min varer fra 22 juni til 1 aug

Anmeld

18. juli 2012

Mor1012

jeg sider i stuen og ser tv, mens mænd Larmer med diverse værktøj i vores tilbygning... de er ved at sætte gibs loft op..

jeg tror jeg skal have mig lidt cola om lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.