Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
He he... jeg har som regel gang i en hel masse Jeg har lige haft 2 ugers ferie, så jeg har fået slappet af og er godt opladt til hverdagen igen
Ok det kan jeg godt forstå så Har så haft siden 22 juni, og starter igen 1 august!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
fif skriver: Jaa det ku da være kanon !!
Jaa det ku da være kanon !!
ja, det kunne vaere saa super.
Skal bare have nogen til at laese de seneste igennem. Og saa skal jeg finde ud af hvem jeg skal sende dem til(forlag)
fif skriver: Ok det kan jeg godt forstå så Har så haft siden 22 juni, og starter igen 1 august!!
Det var en dejlig lang ferie
Yurie skriver: ja, det kunne vaere saa super. Skal bare have nogen til at laese de seneste igennem. Og saa skal jeg finde ud af hvem jeg skal sende dem til(forlag)
Ja det har jeg slet ik forstand på, men krydser for det bedste
JulieE skriver: Det var en dejlig lang ferie
Jaaa men det er osse kun fordi jeg går på skole Glæder mig lidt til at komme i gang igen..!
fif skriver: Ja det har jeg slet ik forstand på, men krydser for det bedste
forlag eller at laese historier??
Takker. Men jeg tror jeg venter til jeg kommer hjem til Danmark, det goer det lidt lettere...
fif skriver: Jeg ligger bare i vores sovesofa, og spiser en masse slik Mens lille fisen sover!!! Hva foretager i jer??
Jeg ligger bare i vores sovesofa, og spiser en masse slik Mens lille fisen sover!!!
Hva foretager i jer??
jeg har lige været ude og gå en tur med hunden, og sidder nu foran computeren, mens Friends køre i tvet
Yurie skriver: forlag eller at laese historier?? Takker. Men jeg tror jeg venter til jeg kommer hjem til Danmark, det goer det lidt lettere...
Hehe det der forlag, kan godt læse
FrkZier skriver: jeg har lige været ude og gå en tur med hunden, og sidder nu foran computeren, mens Friends køre i tvet
Og slappe lidt af så
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128