Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
trunte24 skriver: Spiser aftensmad, mens jeg ser aftenshowet og er på baby.dk
Spiser aftensmad, mens jeg ser aftenshowet og er på baby.dk
Så er vi i samme båd (:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JulieE skriver: Har lige smækket benen op og tager et øjeblik med computeren Vi er lige kommet hjem efter en Ikea-tur og om lidt skal ungerne puttes. regner med jeg lige skal reparere et hæklet tæppe, der er gået i en syningn inden jeg skal i seng... skal tidlig seng, da jeg skal møde kl 7 imorgen
Har lige smækket benen op og tager et øjeblik med computeren Vi er lige kommet hjem efter en Ikea-tur og om lidt skal ungerne puttes. regner med jeg lige skal reparere et hæklet tæppe, der er gået i en syningn inden jeg skal i seng... skal tidlig seng, da jeg skal møde kl 7 imorgen
Sikke en masse ting du har gang i Har heldigvis ferie, så tager den med ro!!
fif skriver: Lyder spændende Hva er det for en historie du skriver?
Lyder spændende Hva er det for en historie du skriver?
en lille del af et filmmanuskrift.
Lyder osse rart!
Sidder i sofaen og skriver i denne tråd .... er samtidig også igang med at putte min søn som er i "mor-mode" Kalder på mig konstant.... SUK!
Yurie skriver: en lille del af et filmmanuskrift.
Nååårh Lyder da vildt spændende....
MorDk skriver: Sidder i sofaen og skriver i denne tråd .... er samtidig også igang med at putte min søn som er i "mor-mode" Kalder på mig konstant.... SUK!
Lille fis, håber snart han finder ro
Er indlagt med baby (født i lørdags) på neo. på herlev.
KEDELIGT!!! - Så besøger lige baby.dk
fif skriver: Nååårh Lyder da vildt spændende....
det er det ogsaa, men ogsaa vildt svaert. Til gengaeld har jeg skrevet en del noveller, som jeg har faaet positiv reaktion paa.
Babymor2010 skriver: Læser denne tråd Hihi kunne ikke lade være... Jeg er lige kommet ud af badet efter at have vasket gulv, så nu står den på afslapning her
Læser denne tråd Hihi kunne ikke lade være... Jeg er lige kommet ud af badet efter at have vasket gulv, så nu står den på afslapning her
Dejligt.... Så kan man sætte sig tilrette og nyde aftenen!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128