Uuuuh, det er svært at holde hemmeligt..!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

Kay

Stort tillykke

vi fortalte det efter 1 uge til nærmeste familie... det er så mest på grund af at vi var igang med at planlægge bryllup der så skulle aflyses... da vi kunne regne ud at termin ville blive lige der omkring...

og så var vi utrolig glade fordi vi skulle havde startet i behandling... men havde valgt at vente til januar, da jeg ikke ville gå og være påvirket af alle de hormoner hele december... hihi jeg blev så ramt af mega kvalme i stedet og kunne ikke spise hverken julemad eller guf... men skidt med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Adrina

Anonym skriver:

Manden og jeg har fundet ud af at vi skal være forældre 

Jeg er simpelthen så glad..!!! Men hold nu op hvor er det svært at holde hemmeligt... Man har jo lyst til at råbe det ud til hele verden!!! Jeg er ca fem uger henne og skal til første scanning den 13. august - der er en evighed til..!! Men vi har mere eller mindre besluttet at folk først skal have det at vide derefter - også familien... Hvor længe gik der inden i fortalte noget..?

Knus fra hemmelige mig 

Stort tillykke med at I skal være forældre !

Vi fortalte det ugen efter at vi havde fundet ud af at vi sq være forældre. Så folk fik det at vide, da jeg var 5 uger henne. Vi havde snakket om at holde det hemmeligt indtil første skanning var overstået, meeeen jeg ku bare ikke vente! 

Anmeld

18. juli 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Manden og jeg har fundet ud af at vi skal være forældre 

Jeg er simpelthen så glad..!!! Men hold nu op hvor er det svært at holde hemmeligt... Man har jo lyst til at råbe det ud til hele verden!!! Jeg er ca fem uger henne og skal til første scanning den 13. august - der er en evighed til..!! Men vi har mere eller mindre besluttet at folk først skal have det at vide derefter - også familien... Hvor længe gik der inden i fortalte noget..?

Knus fra hemmelige mig 

Stort tillykke Jeg fortalte familie og venner det, da jeg var omkring 28. uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.