Uuuuh, det er svært at holde hemmeligt..!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

MorTilMineBørn

Stort tillykke

Vi har også lige fundet ud af at vi skal være forældre jeg er 5+3 (vi var lige hos lægen i dag) men skal til den 1. Graviditetsundersøgelse d. 10. August 

Men jeg vil give dig fuldstændig ret, det er såååååeh svært at holde det hemmeligt for har det på helt samme måde som dig 

Vi har dog fortalt det til vores forældre, da det er vigtigt for os at de er de første der ved det  

Men vi venter med at fortælle det til andre til når jeg er 12 uger henne. 

Held og lykke med graviditeten 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Frk.S

Vi fortalte det næsten med det samme. Da jeg var 5 uger henne - 1 uge efter jeg havde testet positivt. 

Dette gjorde vi fordi jeg skal sige det hurtigst muligt på mit arbejde pga jeg arbejder med radioaktivitet (nuklearmedicin). Og så syntes jeg vores familier skulle vide det også.  
Så vi kunne lige nå at fortælle det i julen til familien - og så fortalte jeg det på job efter nytår.

STORT tillykke med graviditeten.  

Anmeld

17. juli 2012

Dina, mor til Isabella Emilie

Fanstastisk !! Tillykke .

Førdte gang fortalte vi forældre det rimelig hurtigt, andre først i uge 10. Denne gang får vores forældre det af vide d. 7/8 (svigermors fødselsdag), for der skal vi til scanning igen, jeg vil være 9+ . Resten af familien får det af vide til vores datters fødselsdag d. 25/8

Anmeld

17. juli 2012

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Manden og jeg har fundet ud af at vi skal være forældre 

Jeg er simpelthen så glad..!!! Men hold nu op hvor er det svært at holde hemmeligt... Man har jo lyst til at råbe det ud til hele verden!!! Jeg er ca fem uger henne og skal til første scanning den 13. august - der er en evighed til..!! Men vi har mere eller mindre besluttet at folk først skal have det at vide derefter - også familien... Hvor længe gik der inden i fortalte noget..?

Knus fra hemmelige mig 

Hihi kender det godt, det er dælme svært. Min bedste veninde var den første efter min kæreste selvfølgelig som fik det at vide  og på min 22 års fødselsdag fik min mor og lille søster det at vide, hvor jeg viste dem billede af den positive test 

Anmeld

18. juli 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Stort tillykke

Jeg står i samme situation wee.

Vi venter til uge 9-10, hvor jeg har været til det første lægebesøg, så synes jeg det er okay at de tætteste får det at vide  

Stort tillykke til jer også :-) risikoen for at miste bliver jo også mindre når man kommer hen til uge 9/10/11 har jeg læst - så det er nok et godt tidspunkt at vente til ;-) men nej hvor bliver det sjovt at fortælle :-)

Knus herfra

Anmeld

18. juli 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

TILLYKKE!!

Anmeld

18. juli 2012

Anonym trådstarter

Storms-Mor skriver:

Stort tillykke - det er det meste fantastiske man gennem går
Jeg/vi kunne ikke holde mund så vi sagde det med det samme jeg havde været ved lægen

Tak for det :-) det er også en frygtelig stor hemmelighed at holde på ;-) håber det lykkes os at vente lidt endnu!

Anmeld

18. juli 2012

Anonym trådstarter

Camilla30 skriver:

Ihhhh! Stort tillykke Det er så dejlig en følelse! Vi fortalte det da jeg var i uge 7-8 stykker, men det var også svært at skjule da jeg kastede meget op, mit arbejde fandt ud af det og vi syntes det var lidt underligt at arbejdet vidste det og ikke vores familier, så derfor fortalte vi det tidligt. Kan godt forstå det er svært at vente, men det er ventetiden værd! Folks reaktioner har fået mig til at græde af glæde flere gange - Vi gjorde et ret stort nummer af at fortælle det personligt til alle og på en unik og gennemtænkt måde til forældre og svigerforældre, du kunne måske bruge lidt af ventetiden på at planlægge hvordan I skal sige det, når den tid kommer Tillykke igen, håber du får en rigtig god graviditet. Bedste hilsner fra Camilla - 17 + 4.

Tusind tak  Og tak for tippet også! Jeg ved allerede hvordan mine forældre skal have det at vide, og så synes jeg at manden skal have lov til selv at bestemme hvordan hans familie skal have det at vide  Jeg håber selvfølgelig også på en god graviditet - lidt nervøs er man jo for om det hele nu går som det skal og om bebber har det godt, men langt de fleste graviditeter går jo fint heldigvis!

Knus fra mig

Anmeld

18. juli 2012

FruK

TILLYKKE!!

Vi fortalte det med det samme til nærmeste familie og venner.

Skulle der have gået noget galt, ville vi også godt kunne dele det med dem.

Min søn, arbejde mm. fortalte vi det først da jeg var i 13. uge.

Anmeld

18. juli 2012

tarkoflen

Kæmpe stort tillykke hvor er det bare en stor og dejlig hemmelighed!

Jeg kan ikke hjælpe dig med hvordan du skal tie stille, for det tror jeg ikke jeg kan selv jeg har ikke kunne tie stille med, at vi er i behandling, så mon dog jeg kan tie stille med, at jeg er gravid

Jeg for at alt går godt for jer og der er en lille bebs der vokser sig stor og stærk!

Kæmpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.