Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Manden og jeg har fundet ud af at vi skal være forældre
Jeg er simpelthen så glad..!!! Men hold nu op hvor er det svært at holde hemmeligt... Man har jo lyst til at råbe det ud til hele verden!!! Jeg er ca fem uger henne og skal til første scanning den 13. august - der er en evighed til..!! Men vi har mere eller mindre besluttet at folk først skal have det at vide derefter - også familien... Hvor længe gik der inden i fortalte noget..?
Knus fra hemmelige mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke!
Vi fortalte det med det samme. Min søster og bedste veninde fik det endda at vide før min mand Var bare så rundt på gulvet, nervøs og vildt glaf og han var på arbejde og jeg ville ikke fortælle ham det i telefonen og så er 4 timer altså meget meget MEGET længe at vente Da han så havde forstået at han skulle være far senere samme dag, ringede vi hver især til vores mødre på samme tid nyheden bredte sig ganske bredt derefter
Anonym skriver: Manden og jeg har fundet ud af at vi skal være forældre Jeg er simpelthen så glad..!!! Men hold nu op hvor er det svært at holde hemmeligt... Man har jo lyst til at råbe det ud til hele verden!!! Jeg er ca fem uger henne og skal til første scanning den 13. august - der er en evighed til..!! Men vi har mere eller mindre besluttet at folk først skal have det at vide derefter - også familien... Hvor længe gik der inden i fortalte noget..? Knus fra hemmelige mig
STORT tillykke - jeg kan i hvert fald godt forstå det er svært at holde hemmeligt, for det er også en stor ting
Jeg har prøvet at fortælle det før NF-scanningen, hvor jeg havde mistet - 6 mrd. efter var jeg gravid med Isabella, og der fortalte vi det først efter NF-scanningen
MortilElias2010 skriver: Tillykke! Vi fortalte det med det samme. Min søster og bedste veninde fik det endda at vide før min mand Var bare så rundt på gulvet, nervøs og vildt glaf og han var på arbejde og jeg ville ikke fortælle ham det i telefonen og så er 4 timer altså meget meget MEGET længe at vente Da han så havde forstået at han skulle være far senere samme dag, ringede vi hver især til vores mødre på samme tid nyheden bredte sig ganske bredt derefter
Tak
Hihi - min mand var heldigvis hjemme da jeg tog testen, så jeg blev ikke fristet til at sige det til andre først... Men jeg havde nok håbet på en mere romantisk måde at fortælle det på end bare at komme ind til ham i sengen med en positiv test i hånden
Jeg er nu heller ikke sikker på at vi kan vente med at fortælle det til efter scanningen... Så er jeg jo 9 uger henne... Det er alt for længe at holde det hemmeligt tror jeg - hehe... Måske bliver det også mere "virkeligt" når man har fortalt det til andre... Lige nu er det lidt svært at forholde sig til at der er et lille liv derinde Samtidig med at man bare er vildt glad
Jeg var ved lægen den dag jeg blev 17, og vi ringede til min mor, og tog hjem til hans forældre. Min far fik det af vide et par dage senere. Jeg var i 6. uge, og havde bedt dem tie stille. Det kunne de selvfølgelig ikke
Næste gang er det kun manden der får det af vide inden jeg er 12-15 uger henne!
Stort tillykke
Jeg står i samme situation wee.
Vi venter til uge 9-10, hvor jeg har været til det første lægebesøg, så synes jeg det er okay at de tætteste får det at vide
Babymor2010 skriver: STORT tillykke - jeg kan i hvert fald godt forstå det er svært at holde hemmeligt, for det er også en stor ting Jeg har prøvet at fortælle det før NF-scanningen, hvor jeg havde mistet - 6 mrd. efter var jeg gravid med Isabella, og der fortalte vi det først efter NF-scanningen
Tak for det
Trist at i skulle igennem at miste - det har jeg ikke selv prøvet... Men skønt at i har en lile prinsesse nu Hvornår er det man skal til nakkefoldsscanning..? Er det den første scanning..?
Knus herfra
Anonym skriver: Tak for det Trist at i skulle igennem at miste - det har jeg ikke selv prøvet... Men skønt at i har en lile prinsesse nu Hvornår er det man skal til nakkefoldsscanning..? Er det den første scanning..? Knus herfra
Ja nakkefoldsscanningen er den første scanning - der er man omkring 10-13 uger henne mener jeg
Ihhhh! Stort tillykke Det er så dejlig en følelse! Vi fortalte det da jeg var i uge 7-8 stykker, men det var også svært at skjule da jeg kastede meget op, mit arbejde fandt ud af det og vi syntes det var lidt underligt at arbejdet vidste det og ikke vores familier, så derfor fortalte vi det tidligt. Kan godt forstå det er svært at vente, men det er ventetiden værd! Folks reaktioner har fået mig til at græde af glæde flere gange - Vi gjorde et ret stort nummer af at fortælle det personligt til alle og på en unik og gennemtænkt måde til forældre og svigerforældre, du kunne måske bruge lidt af ventetiden på at planlægge hvordan I skal sige det, når den tid kommer Tillykke igen, håber du får en rigtig god graviditet. Bedste hilsner fra Camilla - 17 + 4.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128