Sund fornuft vs hysteri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

Loa

Jeg ringede til B&U og fortalte dem om hændelsen og det kalder man en indberetning. Så kommer der en socialrådgiver/sagsbehandler på sagen, som snakker med dem

Arh okay, så er det fordi jeg ikke har helt styr på termerne.

Fair nok gjort..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Carl-Emil's mor

Jeg har et spørgsmål ang det jeg kalder min sunde fornuft.
Jeg er her som voksen, stødt på flere ting, som jeg slet ikke troede eksisterede blandt "normale" mennesker.
Så nu spørger jeg jer folk herinde, om jeg bare er hysterisk eller hvad?

Jeg har set en søster (ca.10 år) stikke sin tunge ind i munden på sin lillebror (ca.1½ år), lige foran deres mor, som ingenting sagde.....

Nu ser jeg så, hvordan man i anden kultur, synes det er normalt, at kysse missen på lillepigen, når man skifter dem.....

Det er bare 2 af de ting, der i min verden er fuldstændig forkert, men idag fik jeg at vide, at det er da helt normalt indtil børnene selv kan sige fra
Øhh dvs at det jeg troede var min sunde fornuft, måske er hysteri.....?

så er jeg også hysterisk.... søskende stikker ikke tungen i munden på hinanden! og man kysser sku ikke kønsdelene på børn!

Anmeld

18. juli 2012

2babygirls

Jeg er her som voksen, stødt på flere ting, som jeg slet ikke troede eksisterede blandt "normale" mennesker.

Jeg har set en søster (ca.10 år) stikke sin tunge ind i munden på sin lillebror (ca.1½ år), lige foran deres mor, som ingenting sagde.....

Nu ser jeg så, hvordan man i anden kultur, synes det er normalt, at kysse missen på lillepigen, når man skifter dem.....

Det er bare 2 af de ting, der i min verden er fuldstændig forkert, men idag fik jeg at vide, at det er da helt normalt indtil børnene selv kan sige fra

Føj til begge ting.
Skal man så ikke beskytte sine børn fordi de ikke kan sige fra... Sikke noget sludder!

Anmeld

18. juli 2012

Becks

Ja, så er jeg i hvert fald også hysterisk!!

Jeg synes det er unormal opførsel for støresøsteren på 10.. Hun burde vide bedre!

Og den med at kysse en babys kønsdele  Må jeg brække mig!!!!!!

Anmeld

18. juli 2012

B&J

Baagøe skriver:

Helt enig. Synes det virker helt vanvittigt

nemlig

Anmeld

18. juli 2012

merethe

Profilbillede for merethe

så er jeg også hysterisk

Anmeld

18. juli 2012

aarhusmor

Jeg synes det er godt du har anmeldt det. Så er det op til kommunen at finde ud af om der foregår noget der går over grænserne. Du har også pligt til at melde det så det er ok.

Anmeld

18. juli 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tråden er låst på trådstarters ønske.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.