Sund fornuft vs hysteri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

A&F

gædde skriver:

FY FOR ****............ jeg havde fået et vild udbrud hvis jeg så det!!

andre kulturer eller ej - jeg gider ikke se på det!!

Jeg har hørt om en mors accept af 2 10 årige der tog billeder af deres kønsdele og legede "kneppe" lege..... Var dybt chokkeret!!!! 

Der er utrolig mange børn der udsættes for overgreb af ældre børn, så jeg syntes man som forældre eller vidner på sidelinien, har pligt til at stoppe den slags og forklarer hvilke signaler, effekt og ting det er de har gang i- hvis da der er tale om uvidenhed.... Den ene 10 årige havde lært disse "lege" af sine ældre  brødere. som jo har kærester med hjem.....

Helt enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Silas&Mille

Frk.S skriver:

Puha, så melder jeg mig altså også som hysterisk. Synes ikke de ting er acceptable. 

Anmeld

17. juli 2012

Missq4

så er jeg også meget hystreisk for det er også meget forkert begge ting i mine øjne og hvis jeg så en mor eller far kysse deres børn på deres køns dele ja så ville jeg melde dem unden at blinke

Anmeld

17. juli 2012

gædde/gitte

Wimmie skriver:

Synes også det lyder ret mærkeligt... 

Synes dog også det lyder lidt forkert i mine øjne at kalde en baby-piges kønsdele for "mis" - det er i mine øjne slang for en voksen kvindes...på en lidt fræk måde...

ja det tipper også liiige på grænsen hos mig.

Men jeg har også en del i bagagen der gør at jeg har nul-tolerance hvad angår seksualisering af børn.

Vil helt klart hellere være en hysterisk beskyttende mor end en der trækker på skulderne af en situation som måske mærker et barn for livet!

Anmeld

17. juli 2012

dpb

Missq4 skriver:

så er jeg også meget hysterisk for det er også meget forkert begge ting i mine øjne og hvis jeg så en mor eller far kysse deres børn på deres køns dele ja så ville jeg melde dem unden at blinke

Helt enig

Syntes absolut ikke at nogen, af de to omtalte ting, hører ind under normalen

Qnuz

Anmeld

17. juli 2012

Anonym trådstarter

Og så har jeg lige ringet til B&U med en indberetning.....

Anmeld

17. juli 2012

Loa

morbibi skriver:

Og så har jeg lige ringet til B&U med en indberetning.....

??

Anmeld

17. juli 2012

MorDk

Hold da fest! Så er jeg OVER OVER OVER hysterisk....

Sys IKKE det er acceptabelt! Overhovedet! Føj, jeg bliver faktisk helt dårlig...

Anmeld

17. juli 2012

4kløver

Loa skriver:

??

Børn og unge. kommunen.

Anmeld

17. juli 2012

Loa

4kløver skriver:

Børn og unge. kommunen.

Undrede mig bare over hvem hun anmeldte....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.