Sund fornuft vs hysteri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

Missq4

Loa skriver:

Undrede mig bare over hvem hun anmeldte....

håber ved gud det er dem der syntes det er okay at kysse en lille pige´s køns dele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

4kløver

Loa skriver:

Mon ikke dem hun skriver om.

Anmeld

17. juli 2012

Loa

Missq4 skriver:

håber ved gud det er dem der syntes det er okay at kysse en lille pige´s køns dele

Men tror du det er i en ond/grim/ulækker hensigt?

Ikke at jeg forstår det eller syntes det er ok, men ligefrem at melde forældrene for det?

Anmeld

17. juli 2012

Mettefpigen

Ajj synes det er vildt forkert men også mærkeligt at man gør sådan noget... Har også fået afvide af en at da hun havde født lå hun på stue med en anden... Og i deres kultur gav man babyer ris (også nyfødte)...

Anmeld

17. juli 2012

Missq4

Loa skriver:

Men tror du det er i en ond/grim/ulækker hensigt?

Ikke at jeg forstår det eller syntes det er ok, men ligefrem at melde forældrene for det?

jeg syntes betemst ikke det er okay om det er med det en eller det andet formål og om ikke andet så kan den forælder få en snak om hvad man gør og ikke gør ved et barn man ved jo ikke hvad det ville kunne føre til hvis der ikke bliver gjord noget jeg ville ha en rigtig grim smag i munden hvis jeg havde været vide til sådan noget som så om 10-15 år viser sig at ha været udviklet til noget der er endu værre og jeg mener det er alle ansvar at passe på de små i samfundet det er ikke altid det er mor og far der ved bedst nogen gange skal de ha en hjælpene hånd

Anmeld

17. juli 2012

Misty

Wimmie skriver:

Synes også det lyder ret mærkeligt... 

Synes dog også det lyder lidt forkert i mine øjne at kalde en baby-piges kønsdele for "mis" - det er i mine øjne slang for en voksen kvindes...på en lidt fræk måde...

Enig! Fik det helt dårligt da jeg læste det. Fuldstændig forkert omtale af en baby kønsdele!

Anmeld

17. juli 2012

Loa

Missq4 skriver:

jeg syntes betemst ikke det er okay om det er med det en eller det andet formål og om ikke andet så kan den forælder få en snak om hvad man gør og ikke gør ved et barn man ved jo ikke hvad det ville kunne føre til hvis der ikke bliver gjord noget jeg ville ha en rigtig grim smag i munden hvis jeg havde været vide til sådan noget som så om 10-15 år viser sig at ha været udviklet til noget der er endu værre og jeg mener det er alle ansvar at passe på de små i samfundet det er ikke altid det er mor og far der ved bedst nogen gange skal de ha en hjælpene hånd

Tja.... Jeg syntes da bestemt også det er upassende, ingen tvivl om det....
Men hvis det er en anden kultur og som du skriver nogen der måske skulle have hjælp og vejledning så var der måske en bedre løsning end at melde dem.....
Jeg ved selvfølgelig ikke hvad udfaldet ville være at sådan en anmeldelse....

Anmeld

17. juli 2012

Muffin_girl

Jeg har et spørgsmål ang det jeg kalder min sunde fornuft.
Jeg er her som voksen, stødt på flere ting, som jeg slet ikke troede eksisterede blandt "normale" mennesker.
Så nu spørger jeg jer folk herinde, om jeg bare er hysterisk eller hvad?

Jeg har set en søster (ca.10 år) stikke sin tunge ind i munden på sin lillebror (ca.1½ år), lige foran deres mor, som ingenting sagde.....

Nu ser jeg så, hvordan man i anden kultur, synes det er normalt, at kysse missen på lillepigen, når man skifter dem.....

Det er bare 2 af de ting, der i min verden er fuldstændig forkert, men idag fik jeg at vide, at det er da helt normalt indtil børnene selv kan sige fra
Øhh dvs at det jeg troede var min sunde fornuft, måske er hysteri.....?

Det er ikke hysteri !! I min verden er der UNORMALT det der .. 

Anmeld

18. juli 2012

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Jeg ringede til B&U og fortalte dem om hændelsen og det kalder man en indberetning. Så kommer der en socialrådgiver/sagsbehandler på sagen, som snakker med dem

Anmeld

18. juli 2012

Pige2009

B&J skriver:

nej jeg ville da straks stoppe det..... jeg syntes ikke det er okay....

det kan også være det bare er mig...

men jeg kunne da forstå hvis det var en på 2-3år der gjorde det for så ville det jo være fis og ballade men en på 10 år nej nej det går ikke

Helt enig. Synes det virker helt vanvittigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.