Hvornår stoppede jeres kvalme / madlede ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

Lotzen

1. Barn: ingen kvalme
2. Barn: ingen kvalme
3. Barn: kvalme og opkast det meste af tiden siden uge 4 ca..... Er i 28+3 nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Miin'Baby'Mus

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg er gravid i uge 8. Kører nu på på 3. uge og snart 4. uge med kvalme og ingen appetit overhovedet. Lever af koldt vand, sodavandsis og havregrød.. Har ingen lyst til fx kød, nogle der har prøvet lignende ?

Jeg er så dårlig og kan ikke samle energi. Har lige ligget sug med snot og forkølelsen, som ikke har gjort tingene bedre.

Hvornår startede og sluttede jeres kvalme ?
Gjorde i noget som hjalp på kvalmen eller appetitten ?

Har hørt om seabands, men hvor meget koster det ? Virker det ?

Knus den lykkelige gravide, som lider af konstant kvalme (24/7) ..

Jeg havde kvalme fra uge 4 til uge 11 og nu er det kun en sjælden gang imellem jeg lige for kvalme 

Jeg prøvede bare at spise det jeg nu lige kunne klemme ned, men nej man har ikke lyst til at spise det helt vilde 

Anmeld

17. juli 2012

Fine_007

Jeg har indtil videre kun haft kvamle i min 8 graviditets uge. I den korte periode slog jeg det ned med sea band, når det var for slemt (fås i matas til ca. 120 kr) 

Jeg har en veninde, der var MEGET plaget af kvalme. Hun var hos egen læge, hvor hun fik besked på at prøve en drik med jerntilskud, som fås på apotektet.. det tog kvalmen hos hende 

Anmeld

17. juli 2012

Kamulla

sluttede da jeg var 4 uger og vendte tilbage da jeg var 33uger til jeg fødte 

Anmeld

17. juli 2012

HopinWishin

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg er gravid i uge 8. Kører nu på på 3. uge og snart 4. uge med kvalme og ingen appetit overhovedet. Lever af koldt vand, sodavandsis og havregrød.. Har ingen lyst til fx kød, nogle der har prøvet lignende ?

Jeg er så dårlig og kan ikke samle energi. Har lige ligget sug med snot og forkølelsen, som ikke har gjort tingene bedre.

Jeg havde morgenkvalme/formiddagskvalme i 12-14 uger.... Spiste æbler, og håndværkere om morgenen...

Og har generelt ikke været så tosset med oksefars under hele graviditeten....

Jeg brugte seaband i 10.-14. uge og det hjalp faktisk sys jeg =)

Anmeld

17. juli 2012

fif

BabyWish2012 <3 skriver:

Der gik ca 3 måneder med mig, så stoppede kvalmen langsomt, og derefter kunne jeg spise lidt igen!  

Anmeld

17. juli 2012

LineSchack

BabyWish2012 <3 skriver:

Havde en voldsom kvalme fra uge 6 til uge 15. Levede af tomat mader. Også kom det endnu værre igen efter uge 35. Ku Intet spise, lugte til eller noget puhaa..jordbærtærte er ødelagt for evigt.. 

Anmeld

17. juli 2012

Mother-love

Jeg havde kvalme fra uge 6 og frem til uge 18 med opkast igennem hele dagen. Jeg var nødtil at små spise hele tiden. Jeg kunne ikke tåle mælk så jeg brugte samerin som var det eneste der hjalp. Sammen med seaband armbåndene.
Hverken balancid eller lign virkede på mig.
Du skal sørger for at spise meget base mad ikke syret mad.
Spis evt nogle kiks igennem dagen det hjælper mange.

Kan ikke huske hvad de seabands armbånd kostede men det var ikke noget voldsomt. Detvar omkring 100 kr mener jeg. De hjalp mig. Og har hørt de har hjulpet utrolig mange.

Anmeld

17. juli 2012

simone_jacobsen

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg er pt. i uge 14 og min kvalme bliver forsat værre og mere konstant. Det er så individuelt hvor længe man har kvalme - min mor havde 9 måneder med alle 3 børn, en veninde havde 9 måneder med begge hendes børn..

Vi må bare hænge i og huske på slut resultatet

Anmeld

18. juli 2012

Adrina

Jeg var også rigtig syg i starten af min gravidtet . Bestemt ikke sjovt!

Håber du får det meget bedre snart!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.