Juhuu, tæller dagene til 1. september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

DitteFisk

Miss-86 skriver:

Ja, jeg har også lovet mig selv at tage den med ro og nyde sexen, samt ikke at teste hele tiden.. Men tænk, nu er der ikke længe til, det vildt

Ihh, er du med spire i mavsen?

Det bliver godt for jer i hvert fald

Ja det er jeg og det gik stærkt! Håber også det gør for jer, vi var heldige i hvert fald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

gædde/gitte

HA HA HA HA HAHAHHA!!!!! jamen det er da også en fin måned   narh... faktisk så smed jeg p-pillerne for ca 4 år siden, det tog min krop 1 år at blive stabil igen, og vores holdning var "det sker når det sker" men det er endnu ikke sket, så nu har vi taget kampen op (for 2-3 måneder siden) og tager nu alle gode råd, i brug   så som sexe hver anden dag i ÆL perioden osv.

Anmeld

16. juli 2012

Miss-86

Gigl skriver:

Det bliver godt for jer i hvert fald

Ja det er jeg og det gik stærkt! Håber også det gør for jer, vi var heldige i hvert fald

Ihh hvor dejligt for jer TILLYKKE

Jeg håber også vi er gravide, inden året er omme ...

Anmeld

16. juli 2012

MyBigWish

Miss-86 skriver:

Spændende, det kunne være sjovt, hvis andre også sku igang der, så man kunne følge hinanden og snakke sammen om det

Ja det kunne det  Så kunne man også støtte hinanden 

Anmeld

16. juli 2012

Miss-86

gædde skriver:

HA HA HA HA HAHAHHA!!!!! jamen det er da også en fin måned   narh... faktisk så smed jeg p-pillerne for ca 4 år siden, det tog min krop 1 år at blive stabil igen, og vores holdning var "det sker når det sker" men det er endnu ikke sket, så nu har vi taget kampen op (for 2-3 måneder siden) og tager nu alle gode råd, i brug   så som sexe hver anden dag i ÆL perioden osv.

Okay, ja det er utroligt hvad de p-piller kan gøre. Jeg stoppede med dem i februar (vi bruger kondom nu) og har haft regelmæssig mens, indtil sidste gang jeg skulle have, der gik 43 dage, før jeg fik det..

Anmeld

16. juli 2012

Miss-86

MyBigWish skriver:

Ja det kunne det  Så kunne man også støtte hinanden 

Ja, præcis

I har ikke fastsat dato endnu eller ??

Anmeld

16. juli 2012

MyBigWish

Miss-86 skriver:

Ja, præcis

I har ikke fastsat dato endnu eller ??

Må jeg skrive til dig privat? 

Anmeld

16. juli 2012

Miss-86

MyBigWish skriver:

Må jeg skrive til dig privat? 

Ja gør du bare det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.