Juhuu, tæller dagene til 1. september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. juli 2012

Miss-86

Idag er der 46 dage til vi skal igang med Projekt Baby
Jeg har læst rigtig meget om fertilitet, graviditet og fødsel.. Lavet en liste med de vigtigste ting, som vi skal have købt til baby en dag kommer til verden. Jeg er SÅ klar. Ville ønske jeg var blevet gravid igår  

Imorgen melder jeg mig ind i Fitness-center, for at komme lidt i form og igang, samt for at få tiden til at gå..

OG vigtigst af alt, så har min kæreste og jeg det SÅ godt, vi har lige været på Fyn i 4 dage og alt er bare dejligt for tiden og vi nyder hinanden 

KOM NU SEPTEMBER

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Camillos

Miss-86 skriver:

Jeg har læst rigtig meget om fertilitet, graviditet og fødsel.. Lavet en liste med de vigtigste ting, som vi skal have købt til baby en dag kommer til verden. Jeg er SÅ klar. Ville ønske jeg var blevet gravid igår  

Imorgen melder jeg mig ind i Fitness-center, for at komme lidt i form og igang, samt for at få tiden til at gå..

OG vigtigst af alt, så har min kæreste og jeg det SÅ godt, vi har lige været på Fyn i 4 dage og alt er bare dejligt for tiden og vi nyder hinanden 

KOM NU SEPTEMBER

Det bliver så godt .. Alt er planlgt til mindste detalje kan jeg hører ... 

Anmeld

16. juli 2012

Miss-86

Camillos skriver:

Det bliver så godt .. Alt er planlgt til mindste detalje kan jeg hører ... 

Ja, jeg har styr på det hele, det føler jeg ihvert fald at jeg har

Anmeld

16. juli 2012

gædde/gitte

Dejligt og velkommen i klubben  ...........men hvorfor liiige september???

Anmeld

16. juli 2012

Miss-86

gædde skriver:

Dejligt og velkommen i klubben  ...........men hvorfor liiige september???

Tak, starter I også der eller ??

Jamen det er fordi at det var der min kæreste og jeg kunne blive enige om.. Han ville gerne vente i flere år og jeg ville gerne være startet for 1 år siden, så derfor mødtes vi på 'halvvejen'...

Anmeld

16. juli 2012

MorDk

Det lyder bare rigtig godt ♥

Anmeld

16. juli 2012

MyBigWish

Miss-86 skriver:

KOM NU SEPTEMBER

Lyder rigtig dejligt for jer  Iiih jeg er også bare så skruk.. Vi har også snakket lidt om måske at starte omkring september 

Anmeld

16. juli 2012

Miss-86

MyBigWish skriver:

Lyder rigtig dejligt for jer  Iiih jeg er også bare så skruk.. Vi har også snakket lidt om måske at starte omkring september 

Spændende, det kunne være sjovt, hvis andre også sku igang der, så man kunne følge hinanden og snakke sammen om det

Anmeld

16. juli 2012

DitteFisk

Hvor dejligt nu kan jeg jo ikke have undgået at følge lidt med, så glæder mig til at høre at du er med spire! Husk at nyd selve prøve-perioden, den KAN gå hurtigt - vi var lige gået i gang men nu er der bid

Anmeld

16. juli 2012

Miss-86

Gigl skriver:

Hvor dejligt nu kan jeg jo ikke have undgået at følge lidt med, så glæder mig til at høre at du er med spire! Husk at nyd selve prøve-perioden, den KAN gå hurtigt - vi var lige gået i gang men nu er der bid

Ja, jeg har også lovet mig selv at tage den med ro og nyde sexen, samt ikke at teste hele tiden.. Men tænk, nu er der ikke længe til, det vildt

Ihh, er du med spire i mavsen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.