Interesse for babytræf - Midtjylland ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

FrkT

Solstrålebørn skriver:

Hvad er midten af midtjylland??

Ikast 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

L&V

Solstrålebørn skriver:

Hvad er midten af midtjylland??

Det må være viborg... Der er os et legeland vi ku mødes i..

Anmeld

18. juli 2012

Troldemommi

Hvis tidspunket passer så vil jeg også med .-) det var så hyggeligt sidst og jeg skal prøve at få johanne til ikke at vælte alting ned på gulvet, men jeg lover ikke noget :-)

Monica

Anmeld

18. juli 2012

Nettemor

Jeg vil også rigtig gerne med hvis det rammer en dato der passer Vil så gerne møde nogle af jer alle sammen..

Og vidste vi nu det blev godt vejr kunne jeg godt lægge hus/have til men selve huset er lille så har ikke plads til så mange

Anmeld

18. juli 2012

Solstrålebørn

Monica P skriver:

Hvis tidspunket passer så vil jeg også med .-) det var så hyggeligt sidst og jeg skal prøve at få johanne til ikke at vælte alting ned på gulvet, men jeg lover ikke noget :-)

Monica

Hehe... 

Anmeld

18. juli 2012

Solstrålebørn

Nettemor skriver:

Jeg vil også rigtig gerne med hvis det rammer en dato der passer Vil så gerne møde nogle af jer alle sammen..

Og vidste vi nu det blev godt vejr kunne jeg godt lægge hus/have til men selve huset er lille så har ikke plads til så mange

Vil rigtig gerne møde dig.... 

Anmeld

18. juli 2012

Solstrålebørn

Månsson skriver:

Det må være viborg... Der er os et legeland vi ku mødes i..

Må se hvad det ender ud i... Ikke fordi jeg synes der er vildt meget interesse denne gang som sidst der blev lavet et træf... Måske alle er på ferie... 

Anmeld

18. juli 2012

Nettemor

Solstrålebørn skriver:

Vil rigtig gerne møde dig.... 

Lige over

Og tror der er mange der er på ferie pt.. Så kan være vi lige skal give det en uges tid mere?

Anmeld

18. juli 2012

Solstrålebørn

Nettemor skriver:

Lige over

Og tror der er mange der er på ferie pt.. Så kan være vi lige skal give det en uges tid mere?

Ja det kunne godt tænkes vi skulle det... 

Anmeld

18. juli 2012

L&V

Solstrålebørn skriver:

Må se hvad det ender ud i... Ikke fordi jeg synes der er vildt meget interesse denne gang som sidst der blev lavet et træf... Måske alle er på ferie... 

Ja det tror jeg.. Der er heller ikke mange dage vi lige kan men hvis det er en dag vi kan og afstanden ikke er for stor er vi klar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.