Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Solstrålebørn skriver: Hvad er midten af midtjylland??
Hvad er midten af midtjylland??
Ikast
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis tidspunket passer så vil jeg også med .-) det var så hyggeligt sidst og jeg skal prøve at få johanne til ikke at vælte alting ned på gulvet, men jeg lover ikke noget :-)
Monica
Monica P skriver: Hvis tidspunket passer så vil jeg også med .-) det var så hyggeligt sidst og jeg skal prøve at få johanne til ikke at vælte alting ned på gulvet, men jeg lover ikke noget :-) Monica
Hehe...
Nettemor skriver: Jeg vil også rigtig gerne med hvis det rammer en dato der passer Vil så gerne møde nogle af jer alle sammen..Og vidste vi nu det blev godt vejr kunne jeg godt lægge hus/have til men selve huset er lille så har ikke plads til så mange
Jeg vil også rigtig gerne med hvis det rammer en dato der passer Vil så gerne møde nogle af jer alle sammen..Og vidste vi nu det blev godt vejr kunne jeg godt lægge hus/have til men selve huset er lille så har ikke plads til så mange
Vil rigtig gerne møde dig....
Månsson skriver: Det må være viborg... Der er os et legeland vi ku mødes i..
Det må være viborg... Der er os et legeland vi ku mødes i..
Må se hvad det ender ud i... Ikke fordi jeg synes der er vildt meget interesse denne gang som sidst der blev lavet et træf... Måske alle er på ferie...
Solstrålebørn skriver: Vil rigtig gerne møde dig....
Nettemor skriver: Lige overOg tror der er mange der er på ferie pt.. Så kan være vi lige skal give det en uges tid mere?
Lige overOg tror der er mange der er på ferie pt.. Så kan være vi lige skal give det en uges tid mere?
Ja det kunne godt tænkes vi skulle det...
Solstrålebørn skriver: Må se hvad det ender ud i... Ikke fordi jeg synes der er vildt meget interesse denne gang som sidst der blev lavet et træf... Måske alle er på ferie...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128