Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Månsson skriver: Ja det tror jeg.. Der er heller ikke mange dage vi lige kan men hvis det er en dag vi kan og afstanden ikke er for stor er vi klar
Ja det tror jeg.. Der er heller ikke mange dage vi lige kan men hvis det er en dag vi kan og afstanden ikke er for stor er vi klar
Jeg kan så have 2 med i bilen... Hvis det skulle være...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Solstrålebørn skriver: D Jeg kan så have 2 med i bilen... Hvis det skulle være...
D
Frk-Lotusblomst skriver: Lyder super hyggeligt. Og hvis det passer mig kommer jeg gerne igen. Lagde også gerne hus og have til, bor desværre bare ude på næsen og lige pt, har jeg bare ikke særlig meget overskud til at være en tilfredsstillende værtinde!
Lyder super hyggeligt. Og hvis det passer mig kommer jeg gerne igen. Lagde også gerne hus og have til, bor desværre bare ude på næsen og lige pt, har jeg bare ikke særlig meget overskud til at være en tilfredsstillende værtinde!
Jaaaaa.....
Hey vi skal da snart have lavet en date.... Os med Sabrina... Når I kan og har tid...
Månsson skriver: Det er sødt af dig..
Det er sødt af dig..
Solstrålebørn skriver: Jaaaaa..... Hey vi skal da snart have lavet en date.... Os med Sabrina... Når I kan og har tid...
Frk-Lotusblomst skriver: Det skal vi helt sikkert søde.
Det skal vi helt sikkert søde.
Jaaa.... Har 14 dage tilbage af barslen (Fra på Fredag)
Solstrålebørn skriver: Jaaa.... Har 14 dage tilbage af barslen (Fra på Fredag)
Frk-Lotusblomst skriver: Hold da op tiden er gået stærkt.
Hold da op tiden er gået stærkt.
ALT for stærkt....
Solstrålebørn skriver: ALT for stærkt....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128