Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HeidiØ skriver: William og jeg køre gerne til destinationen igen, hvis det er
William og jeg køre gerne til destinationen igen, hvis det er
Bor du ikke i hus?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Solstrålebørn skriver: Nogle som er interesseret i et babytræf igen... Jeg lejer ikke noget, da det er noget roderi med betaling osv... Så måske der er en som vil ligge hus/have til det? Alle er velkommen, uanset om man har barn/børn eller ej ... Vi skal hver især selv have noget mad med som stilles på et tag selv bord... Drikkevare medbringer man selv.. Dato: enten her i Juli eller i den første uge i august.. Hvis en er frisk på at ligge hus/have eller andet til, så kontakt mig gerne, så finder vi ud af arrangementet... Er I friske?? Kom hid...
Nogle som er interesseret i et babytræf igen... Jeg lejer ikke noget, da det er noget roderi med betaling osv...
Så måske der er en som vil ligge hus/have til det?
Alle er velkommen, uanset om man har barn/børn eller ej ...
Vi skal hver især selv have noget mad med som stilles på et tag selv bord...
Drikkevare medbringer man selv..
Dato: enten her i Juli eller i den første uge i august..
Hvis en er frisk på at ligge hus/have eller andet til, så kontakt mig gerne, så finder vi ud af arrangementet...
Er I friske??
Kom hid...
Vi vil også gerne med
har ikke været med før men kunne godt være interesseret i at komme med alt efter dato
Slet ikke nogle som er friske på at ligge hus/lejlighed/have til?
cecilie1984 skriver: har ikke været med før men kunne godt være interesseret i at komme med alt efter dato
Lyder godt...
Mette. skriver: Vi vil også gerne med
Dejligt, håber vi kan samle en flok...
Milla-Victoria's mor skriver: Uha, vi vil gerne være med Men det kommer også lidt an på hvornår det er, for har godt nok mange planer det næste stykke tid Men læser da lige med, og kommer med en klar udmelding når i har fastlagt en dato Knus Pernille
Uha, vi vil gerne være med Men det kommer også lidt an på hvornår det er, for har godt nok mange planer det næste stykke tid Men læser da lige med, og kommer med en klar udmelding når i har fastlagt en dato Knus Pernille
Skal nok skrive dato og sted når det fastlagt... :-)
Janni. skriver: Hvis det passer ind, så kunne Silas og jeg også kigge forbi. Men jeg har ingen ferie, da jeg er sommerferie afløser. Jeg kigger med og ser hvad det ender med.
Hvis det passer ind, så kunne Silas og jeg også kigge forbi. Men jeg har ingen ferie, da jeg er sommerferie afløser. Jeg kigger med og ser hvad det ender med.
Jaaaa....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128