PB på banen nu..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

Anonym trådstarter

cici skriver:

Jeg havde sådan glædet mig, da min kæreste og jeg begyndte PB i maj 2012. Det vil sige vi droppede præventionen, og sexede som vi havde lyst. Tænkte slet ikke på æl eller noget. Da jeg for 3uger siden stod med den positive test, kom de tanker som du beskriver. Jeg blev glad, men også nervøs, kan vi virkelig klare det her
Nu hvor jeg har har fået det hele tænkt igennem, glæder jeg mig bare helt vildt til at blive mor.. Håber at den lille spire bliver i hulen

Held og lykke med PB.. Det er så spændende, og du vokser med opgaven.

Ååå hvor jeg dog håber du har ret... at jeg vil vokse med opgaven. Det tror jeg nu også selv på at jeg vil.

Dog er jeg gået helt skruk disse dage og har bare lyst til at babyshoppe en masse...

Så jeg håber da at følelsen forbliver...

Tillykke med de to streger... :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

gædde/gitte

Anonym skriver:

Ååå hvor jeg dog håber du har ret... at jeg vil vokse med opgaven. Det tror jeg nu også selv på at jeg vil.

Dog er jeg gået helt skruk disse dage og har bare lyst til at babyshoppe en masse...

Så jeg håber da at følelsen forbliver...

Tillykke med de to streger... :-)

..... jeg er altså allerede kommet til at shoppe lidt..... kunne simpelthen ikke lade være - måtte bare købe noget......... fortalt det til en veninde og var egentligt lidt forlegen over det

Men hun grinede bare og fortalte at det da var 6 år siden hun købte en gyngehest, fordi den måtte hun bare ha, og de går stadig ikke i baby tanker

Anmeld

28. juli 2012

Anonym trådstarter

gædde skriver:

..... jeg er altså allerede kommet til at shoppe lidt..... kunne simpelthen ikke lade være - måtte bare købe noget......... fortalt det til en veninde og var egentligt lidt forlegen over det

Men hun grinede bare og fortalte at det da var 6 år siden hun købte en gyngehest, fordi den måtte hun bare ha, og de går stadig ikke i baby tanker

Det er faktisk meget sødt det med gyngehesten.... :-)

Min mand og jeg gik i går forbi en børnetøjsbutik og vi stoppede begge op for at kigge... Min svigermor var med, jeg tror nu, at hun lurede hvorfor vi stoppede op. Jeg er ikke sikker, men hun blev helt salig...

Nu venter vi bare på at jeg får mens, så jeg kan få ÆL således at vi kan lave babyer....

Anmeld

28. juli 2012

gædde/gitte

Anonym skriver:

Det er faktisk meget sødt det med gyngehesten.... :-)

Min mand og jeg gik i går forbi en børnetøjsbutik og vi stoppede begge op for at kigge... Min svigermor var med, jeg tror nu, at hun lurede hvorfor vi stoppede op. Jeg er ikke sikker, men hun blev helt salig...

Nu venter vi bare på at jeg får mens, så jeg kan få ÆL således at vi kan lave babyer....

ha ha jaaaa, I har nok afsløret jer selv lidt der... ha ha ha  vi var egige om intet at sige, før der var gevinst... men da min mand fik en flaske rødvin indenbors, til en familiefest, så skal jeg da lige love for at han kunne prale med ønsket om junior  

Anmeld

31. juli 2012

Anonym trådstarter

gædde skriver:

ha ha jaaaa, I har nok afsløret jer selv lidt der... ha ha ha  vi var egige om intet at sige, før der var gevinst... men da min mand fik en flaske rødvin indenbors, til en familiefest, så skal jeg da lige love for at han kunne prale med ønsket om junior  

Ha ha ha, ja hvad sker der med mænd og alkohol.. Min mand fik også noget alkohol indenbors forrige uge og så startede snakken og gudhjælpemig om ikke han senere hen startede forfra og begyndte at græde samtidig....!! Jeg driller ham fortsat med det...!!

Anmeld

31. juli 2012

gædde/gitte

Anonym skriver:

Ha ha ha, ja hvad sker der med mænd og alkohol.. Min mand fik også noget alkohol indenbors forrige uge og så startede snakken og gudhjælpemig om ikke han senere hen startede forfra og begyndte at græde samtidig....!! Jeg driller ham fortsat med det...!!

ha ha!! ja! det er bare med at udnytte at man har håneretten!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.