Update på projekt børneværelse + billeder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

MorDk

Hvor er det bare fiiint! Bliver helt misundelig *S*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Miia90

hvor er det fint. hvor kan man få gyngehesten. havde sådan en da jeg var lille.men den er desværre gået til på loftet ? ://

Anmeld

16. juli 2012

Nadia&Daniel

OktoberMor skriver:

Tak skal du have.. ;-) 

Sengen skal heller Ikke stå der når vi får puslebord hjem.. netop af samme årsag..

Anmeld

16. juli 2012

OktoberMor

Miia90 skriver:

hvor er det fint. hvor kan man få gyngehesten. havde sådan en da jeg var lille.men den er desværre gået til på loftet ? ://

Gyngehesten er fra da jeg var barn, tror desværre Ikke de findes mere i butikker.. ;-)

Anmeld

16. juli 2012

Camillos

OktoberMor skriver:

Så blev vi endelige færdige med børneværelset, jeg er simpelthen så glad for at vi blev færdige inden manden starter på arbejde igen.. 

Det har simpelthen været en kamp for mig, at få lavet det, da jeg har bækkenløsning, og er ved at være godt der op af, så engang imellem må man altså sætte sig ned og slappe af..  

Jeg har nu sat en chokoladekage i ovnen, som vi skal nyde her til aften, efter nogle hårde dage.. 

Der er nogle billeder af forløbet, plus det færdige resultat, vi mangler kun et puslebord også er det færdigt.. (Der er lidt mange ting, men vi skal have rykket vuggen ind i soveværelset senere, og alt det på gulvet skal fjernes.) 

Naiii hvor er det Fint ... Ja vi oktober mødre er ret hurtige til der her synes jeg .. er også allerede færdig! men Nørj hvor er det rart.. hvornår er du sat til ?

Anmeld

16. juli 2012

Miia90

OktoberMor skriver:

Gyngehesten er fra da jeg var barn, tror desværre Ikke de findes mere i butikker.. ;-)

øv øv. kan huske min så tydeligt den var et kæmpe hit hos mig og min søster

Anmeld

16. juli 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Hvor er det fint

Anmeld

16. juli 2012

OktoberMor

Camillos skriver:

Naiii hvor er det Fint ... Ja vi oktober mødre er ret hurtige til der her synes jeg .. er også allerede færdig! men Nørj hvor er det rart.. hvornår er du sat til ?

Ja det er super skønt at være færdig.. Jeg er sat til den 4 oktober, men jeg har på fornemmelsen at jeg Ikke er noget værd de sidste par måneder. ;-)

Anmeld

16. juli 2012

OktoberMor

Miia90 skriver:

øv øv. kan huske min så tydeligt den var et kæmpe hit hos mig og min søster

Ja, hos os var den også meget brugt.. men min mor havde gemt den i kælderen, så det er dejligt.. dog er den lidt brugt og slidt, men jeg elsker at den er så gammel og at den stammer fra min barndom.. ;-)

Anmeld

16. juli 2012

OktoberMor

Problembarnet skriver:

Hvor er det fint

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.