Update på projekt børneværelse + billeder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.225 visninger
21 svar
0 synes godt om
15. juli 2012

OktoberMor

Så blev vi endelige færdige med børneværelset, jeg er simpelthen så glad for at vi blev færdige inden manden starter på arbejde igen.. 

Det har simpelthen været en kamp for mig, at få lavet det, da jeg har bækkenløsning, og er ved at være godt der op af, så engang imellem må man altså sætte sig ned og slappe af..  

Jeg har nu sat en chokoladekage i ovnen, som vi skal nyde her til aften, efter nogle hårde dage.. 

Der er nogle billeder af forløbet, plus det færdige resultat, vi mangler kun et puslebord også er det færdigt.. (Der er lidt mange ting, men vi skal have rykket vuggen ind i soveværelset senere, og alt det på gulvet skal fjernes.) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

Nessie

Hvor er det et fint værelse

Anmeld

15. juli 2012

Missq4

hvor er det fint så må vi håbe at det bliver en pige

Anmeld

15. juli 2012

OktoberMor

Missq4 skriver:

hvor er det fint så må vi håbe at det bliver en pige

Præcis samme ord sagde min kæreste, han håber ikke at han har malet lyserødt uden grund.. Hehe... 

Anmeld

15. juli 2012

OktoberMor

Nessie skriver:

Tusind tak..  - Jeg syntes også det er blevet godt.

Anmeld

15. juli 2012

Missq4

OktoberMor skriver:

Præcis samme ord sagde min kæreste, han håber ikke at han har malet lyserødt uden grund.. Hehe... 

hehe ellers må i i gang med en blå men der ser super godt ud lige min farve

Anmeld

15. juli 2012

OktoberMor

Missq4 skriver:

hehe ellers må i i gang med en blå men der ser super godt ud lige min farve

Ja, så må vi igang med en blå farve istedet..  Men vi vælger at tro på det som scanningerne viste, så må vi håbe vi har heldet med os..

Ja, det er også lige min farve.. 

Anmeld

15. juli 2012

MyBigWish

OktoberMor skriver:

Så blev vi endelige færdige med børneværelset, jeg er simpelthen så glad for at vi blev færdige inden manden starter på arbejde igen.. 

Det har simpelthen været en kamp for mig, at få lavet det, da jeg har bækkenløsning, og er ved at være godt der op af, så engang imellem må man altså sætte sig ned og slappe af..  

Jeg har nu sat en chokoladekage i ovnen, som vi skal nyde her til aften, efter nogle hårde dage.. 

Der er nogle billeder af forløbet, plus det færdige resultat, vi mangler kun et puslebord også er det færdigt.. (Der er lidt mange ting, men vi skal have rykket vuggen ind i soveværelset senere, og alt det på gulvet skal fjernes.) 

Rigtig flot værelse 

Anmeld

15. juli 2012

Nadia&Daniel

OktoberMor skriver:

Vil dog komme med en lille indskydelse: man bliver anbefalet ikke at have vugge/tremmeseng ved vinduet, da det ofte vil trække lidt ind, plus vist der skal være åben vindue om sommeren, får babyen/barnet ikke træk.

Anmeld

15. juli 2012

OktoberMor

Nadia&Daniel skriver:

Vil dog komme med en lille indskydelse: man bliver anbefalet ikke at have vugge/tremmeseng ved vinduet, da det ofte vil trække lidt ind, plus vist der skal være åben vindue om sommeren, får babyen/barnet ikke træk.

Tak skal du have.. ;-) 

Sengen skal heller Ikke stå der når vi får puslebord hjem.. netop af samme årsag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.