At sove ude i en af alder af 13 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

MosterA

LR85 skriver:

De har godt af det de små unger 

Ja og bagefter havde han nogle glade forældre, med masser af overskud, der for nogle dage bare havde været kærester og ikke andet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

Ka+Ma=Be

michelledam skriver:

Kæresten og jeg har diskuteret lidt i dag. Hans mor ogkæreste vil gerne passe vores barn i weekenden hvilket selvfølgelig er helt okay og har det også fint med at h*n skal sove derude. Men synes kun jeg er klar til at h*n skal sove derude i en nat. Hvor min kæreste synes jeg er skabet. Og det er da meget muligt men jeg synes ikke jeg er klar til at skulle undvære vores barn i to nætter.

Synes i jeg er skabet?

Nej det ville jeg ikke. Men det bunder sig i, at Benjamin endnu ikke er blevet passet ude specielt meget. Så det ville være for stort et skridt med en hel weekend. (Han er vel at mærke 10 måneder).

Men jeg ved selvfølgelig ikke hvor meget jeres barn er vant til at blive passet af andre?! Og om i har haft overnatninger før?

Men man er i hvert fald ALDRIG skabet! Er man ikke klar, så er man ikke klar. Basta!

Anmeld

15. juli 2012

FruStolpe

Jeg synes to overnatninger er for meget.

Her har Isabella på 21 måneder sovet ude 2 gange. Og kun med 1 overnatning pr gang.

Så jeg synes bestemt ikke du er skabet

Anmeld

15. juli 2012

Pige2009

michelledam skriver:

Kæresten og jeg har diskuteret lidt i dag. Hans mor ogkæreste vil gerne passe vores barn i weekenden hvilket selvfølgelig er helt okay og har det også fint med at h*n skal sove derude. Men synes kun jeg er klar til at h*n skal sove derude i en nat. Hvor min kæreste synes jeg er skabet. Og det er da meget muligt men jeg synes ikke jeg er klar til at skulle undvære vores barn i to nætter.

Synes i jeg er skabet?

Så længe barnet er tryg og vant til at kommer hjemmet, ville jeg ikke have nogen problemer

Anmeld

15. juli 2012

KarinaA

0 år, nul overnatninger

1 år, en overnatning

2 år, to overnatninger

OSV.

sådan er det herhjemme så, nej jeg syns ike du er skabet på nogen måde

Anmeld

15. juli 2012

Fenja09

Jeg har svaret "måske" - jeg ved ikke helt om jeg ville lade mine datter overnatte to nætter, ikke fordi dem hun skulle være ved ikke kan klare det eller at min datter ikke ville kunne lide det. Det er nok mere mig som mor, som langsomt skal lære at give mere og mere slip.

Så nej synes ikke du er skabet og du skal kun gøre det, hvis du føler dig tryg ved det og så må resten af familien væbne sig med tålmodighed.

/Fenja

Anmeld

15. juli 2012

Missq4

min mindste søn blev passet ude fra han var 4-5 månder og også sove og gerne en hel weekend og jeg har været afslappet med det og da han skulle i vuggestue jamen der var ikke noget og han har aldrig grædt når vi er gået jeg tror det er sundt at lære børn at det er okay og at mor og far kommer igen så der er ikke noget at græde over

Anmeld

15. juli 2012

crille

Hvordan du føler det og hvad der er rigtigt for jer, vil jeg ikke kommentere på. Blot indskyde at delebørn gerne overnatter hos deldeforældrene fra de er 9 mrd. ca.. Her har vi min bonus hver anden weekend plus at vi hjælper til, når der er behov og det går altså rigtig fint  

Anmeld

15. juli 2012

Isabella_mor

det er jo helt op dig jer... føler i for det kan i jo altid have en backup i at i kan hente hende hvis det er hun ikke kan sove/bliver ked eller lign..

her har villads været på weekend 2 gange i sit 18 mdr liv. og han skal snart på weekend igen her om 14 dage.... det plejer ikke at være et problem fordi at det jo er hos nogle han ser ret tit.. og som han har et godt forhold til.. så her er der ingen problemer.. og vi vælger jo selv at han skal på weekend og så er det også bare dejligt at komme ud uden at skulle tænke på at vi skal være på dagen efter hvis vi nu også gerne vil hygge os lidt selv. det har et hvert parforhold altså brug for.. 

selvfølgelig får man ikke børn for at få dem passet ude. men engang imellem er det nødvendigt.. og det er for alles bedste. børn har også brug for at kunne lære at Stole på andre end mor og far.. og jeg syntes ligesågodt de kan lære det i en tidlig alder så det ikke er noget man  skal kæmpe med når de måske bliver ældre..

men hvis det er første gang jeres barn skal sove ude, er det måske for meget med to overnatninger... 

Anmeld

15. juli 2012

Giraffen

michelledam skriver:

Synes i jeg er skabet?

jeg synes omstændighederne betyder alt - hvis h*n ofte bliver passet der, er 100% trygge ved dem og i det hele taget 'kender' dem godt... og hvis h*n har prøvet at overnatte der før... så synes jeg godt I kan gøre det.... Men hvis h*n aldrig har overnattet ude før og ikke har overnattet hos dem før, så ville jeg ikke gøre det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.