At sove ude i en af alder af 13 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

Frk.S

michelledam skriver:

Nå den skulle have været ano men igen så synes jeg ikke jeg har noget at være flov over for det er jo sådan jeg føler.

He he, ja det kunne man næsten regne ud, når du skrev h*n. Men nej, du har da intet at være flov over.

Jeg kan sagtens følge dig.
Freja har sovet ude én gang, og det var 1 nat. Det var rigtig fint, og det skal hun også igen her i weekenden.
Men jeg ved hvor meget jeg savnede hende da jeg vågnede næste morgen, så jeg synes også 2 nætter stadig er lidt meget.

Jeg har også hørt den med 1 nat pr. leveår.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

2babygirls

michelledam skriver:

Kæresten og jeg har diskuteret lidt i dag. Hans mor ogkæreste vil gerne passe vores barn i weekenden hvilket selvfølgelig er helt okay og har det også fint med at h*n skal sove derude. Men synes kun jeg er klar til at h*n skal sove derude i en nat. Hvor min kæreste synes jeg er skabet. Og det er da meget muligt men jeg synes ikke jeg er klar til at skulle undvære vores barn i to nætter.

Synes i jeg er skabet?

Madeleine er 21 mdr og hun får også kun lov at sove ude en nat af gangen. Svigerne vil ellers gerne have hende hele den weekend vi kommer til hvor vi skal fejre års- og bryllupsdag, men det vil jeg ikke.

Anmeld

15. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville heller ikke kunne undvære min dreng i to nætter. (Han er så heller ikke blevet passet med overnatning endnu)

Jeg ville ikke kalde dig skabet - du savner jo bare din datter

Hvis du ved at hun er et trygt sted og hun elsker at være der og du mener at din datter godt kan "klare den", så synes jeg to nætter er okay, men du skal selvfølgelig også være okay med det.

Anmeld

15. juli 2012

Lotus86

Jeg har svaret måske, da både ja og nej passer ind her.

Nej hvis det bare er fordi svigermor gerne ville passe og man ikke skal noget.

Ja hvis det er fordi man skal noget, så er der lidt mere mening med det.

Men altså, hvis du ikke er klar til at undvære din datter så 'længe', så er det jo sådan det er, du skal jo have det godt med det, ellers bliver det godt nok en lang weekend for dig.

Anmeld

15. juli 2012

raca

her har de været tæt på 3 inden de sov ude første gang.. og der har kun været tale om 1 nat for den yngste på 3.. den ælste kan klare 2 nætter.

de sover ude når de har lyst og de nyder det. men jeg har i forvejen så kort tid med dem syntes jeg pga arbejde osv.. så jeg vil ikke havde de sover ude i mere en 1 nat.. maks 2.

da de var 1 år kunne det slet slet ikke komme på tale.. da de stadig ammede en del om natten der begge to.

Anmeld

15. juli 2012

MorDk

Jeg har stemt nej... da jeg kun ville lade ham overnatte 1 gang (i den alder)

Anmeld

15. juli 2012

MosterA

Hov kom til at svare måske, men skulle have svare ja.

Vi har en søn på 10 mdr. og da han var 8 mdr. sov han 3 nætter ved mormor og morfar. Han hyggede sig noget så grusomt! 

Anmeld

15. juli 2012

Loa

Jeg syntes ikke du er skabet, men som du selv skriver er det jo dit behov og ikke hans. Altså at du ikke kan undvære ham i to dage. Jeg er sikker på han nok skal hygge sig uanset om det bliver én eller to nætter. Men du/i skal jo gøre det i har det bedst med....

Anmeld

15. juli 2012

LR85

Synes det lyder som en rigtig hygge ting. Og jeg ville bestemt sige ja tak til det. 

Anmeld

15. juli 2012

LR85

MosterA skriver:

Hov kom til at svare måske, men skulle have svare ja.

Vi har en søn på 10 mdr. og da han var 8 mdr. sov han 3 nætter ved mormor og morfar. Han hyggede sig noget så grusomt! 

De har godt af det de små unger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.