At sove ude i en af alder af 13 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville i lade jeres på 13 mdr sove ude i 2 dage?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.393 visninger
30 svar
0 synes godt om
15. juli 2012

Mother-love

Kæresten og jeg har diskuteret lidt i dag. Hans mor ogkæreste vil gerne passe vores barn i weekenden hvilket selvfølgelig er helt okay og har det også fint med at h*n skal sove derude. Men synes kun jeg er klar til at h*n skal sove derude i en nat. Hvor min kæreste synes jeg er skabet. Og det er da meget muligt men jeg synes ikke jeg er klar til at skulle undvære vores barn i to nætter.

Synes i jeg er skabet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

Mother-love

Nå den skulle have været ano men igen så synes jeg ikke jeg har noget at være flov over for det er jo sådan jeg føler.

Anmeld

15. juli 2012

Muhmi

Synes ikke du er skabet... Men Silas har haft sovet hos hans farmor (1 overnatning) siden han var ca. 9 mdr. Der har ingen problemer været med at han har sovet ude, tværdigmod, han elsker at være hos farmor

Åh undskyld fik vist ikke helt læst at det var to nætter...

To nætter ville jeg også synes var meget... Har vist hørt en klog kvinde sige noget om, at de må sove ude 1 nat pr. leveår

Anmeld

15. juli 2012

132319

Skulle indlægget have været anonymt?

Skabet vil jeg ikke kalde dig men jeg ville ikke have et problem med det når det er et sted barnet er tryg ved. 1 eller 2 overnatninger gør ingen forskel da et barn i det alder ikke har den slags tidshorisont

Anmeld

15. juli 2012

Mother-love

Muhmi skriver:

Synes ikke du er skabet... Men Silas har haft sovet hos hans farmor (1 overnatning) siden han var ca. 9 mdr. Der har ingen problemer været med at han har sovet ude, tværdigmod, han elsker at være hos farmor

Isabella har kun sovet derude en gang og aldrig sovet andre steder. Hun er utrolig glad for sin farmor og hendes kæreste. Så der vil ikke være nogen problemer der.

Anmeld

15. juli 2012

Mother-love

132319 skriver:

Skulle indlægget have været anonymt?

Skabet vil jeg ikke kalde dig men jeg ville ikke have et problem med det når det er et sted barnet er tryg ved. 1 eller 2 overnatninger gør ingen forskel da et barn i det alder ikke har den slags tidshorisont

Ja det skulle være ano men det er lige meget. Okay men troede at de var ret beviste om den slags.

Anmeld

15. juli 2012

Janni.

Jeg har det ligesom dig. 1 nat kan gå an, men så vil jeg også gerne have ham hjem igen..

Anmeld

15. juli 2012

MortilCilas

michelledam skriver:

Kæresten og jeg har diskuteret lidt i dag. Hans mor ogkæreste vil gerne passe vores barn i weekenden hvilket selvfølgelig er helt okay og har det også fint med at h*n skal sove derude. Men synes kun jeg er klar til at h*n skal sove derude i en nat. Hvor min kæreste synes jeg er skabet. Og det er da meget muligt men jeg synes ikke jeg er klar til at skulle undvære vores barn i to nætter.

Synes i jeg er skabet?

Cilas har sovet 1 overnatning hos sin Moffe og er hos sin far hveranden weekend, mere skal jeg ikke undvære ham pt. Så nej du er ikke skabet

Anmeld

15. juli 2012

B&J

siden daniel var 1år ca har han sovet ved min mor ind i mellem i en weekend.. han ELSKER det og snakker slet ikke om os i mens han er der for der er så mange ting de skal og se osv... 2overnatning var også nødvendigt da jeg skulle have min operation og siden da har han fået lov ind i mellem og nu er han 1år og 4mdr

Anmeld

15. juli 2012

Muhmi

michelledam skriver:

Isabella har kun sovet derude en gang og aldrig sovet andre steder. Hun er utrolig glad for sin farmor og hendes kæreste. Så der vil ikke være nogen problemer der.

Jeg rettede det til at jeg synes to nætter er lidt for meget for min smag... Jeg ville helst have ham hjem efter 1 overnatning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.