Omsorgsgiver skriver:
Nu er det ikke for at være efter dig men når man ikke engang er nået til terminen eller derover så kan jeg bare slet ikke forstå at man vil prøve at sætte fødslen igang
Ved godt at man siger at 37+ så skulle baby være klar til at komme til verdenen men det er jo nok bedst for baby at blive derinde så længe som muligt. Og når baby ikke selv sætter fødslen igang så er han/hun nok ikke klar til at komme ud endnu.
Jeg kunne aldrig drømme om at "sætte skub i fødslen" den dag jeg bliver gravid igen. Baby kommer når han/hun kommer 
Håber ikke at du tager dette som et angreb mod dig! 
Tager det ikke som et angreb 
Ved godt at bebs har bedst af at blive i maven indtil den selv giver tegn til at komme ud. Men sex kan KUN sætte gang i en fødsel, hvis barnet er fuldt klar til at komme ud. og det siges derimod at fødslen så selv ville være gået i gang af sig selv indenfor et par dage.
Også Derfor at det ikke frarådes at dyrke sex under en graviditet.
Havde ikke prøvet andre ting for at sætte fødslen i gang, men tænkte at det var et forsøg værd da jeg havde termin 30/12 og gerne ville undgå at føde i juledagene 
Min søn var desuden sund og rask, 3500 g og 51 cm og mere end klar til at blive født 
Men forstår hvad du mener, og giver dig ret i at baby er klar når baby er klar og at man gør bedst i at være tålmodig og lade tingene gå sin gang.
Nogen gange er det desværre bare SÅ svært at være tålmodig og man kan ikke tænke på andet, end at man glæder sig til at se sin dejlige baby 24/7 
Anmeld