sætte fødselen igang.. kan man selv det :) Kom gerne med råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

Kay

der var en tråd her inde om det med at sætte fødslen igang... hvor det blev rådet til at man spiste en hel annanas... og at det skulle sætte gang i det hele... ved ik om det virker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

Lullaby

MorDk skriver:

Dagen inden jeg fødte.... der gik manden og jeg igang med hovedrengøring. Jeg støvsuget, vaskede gulv, tørrede støv og vaskede tøj. Om aftenen havde vi sex... og om morgen kl.04.00 havde jeg de første veer...

Det samme gjorde jeg. Og fik veer næste morgen

Anmeld

15. juli 2012

samantha1986

Emilieprinsessen skriver:

jeg hopper og danser efter snart at få prinsessen at se...

kan man gøre noget for at påvirke kroppen til veer

Ved ikke om der var det der satte mig i gang men da jeg gik i gang havde jeg været på to lange gå ture den dag. Og min søster ig jeg kom i dag til at snakke om at hun dagen før fødsel havde fået soft ice pg det fik jeg på dagen. Så hvem ved om det har noget at sige. 

Anmeld

15. juli 2012

Barbamama

HVIDLØG! En veninde sagde det til mig om morgenen. Jeg tænkte at det da var et forsøg værd. Om aftenen bad jeg kæresten putte godt med hvidløg i vores risret. Han puttede 5fed i. En halv time senere gik slimproppen, 3 timer senere gik vandet. Så fik jeg veer en time senere og så fødte jeg 5 timer derefter! SÅDAN!

Anmeld

15. juli 2012

chicka23

Sex 

Mit vand gik 20 timer efter, hvor jeg var 37+5

Anmeld

15. juli 2012

Eliza

det med rengørring er en skøne MEDMINDRE man gør det i mit hjem 

Anmeld

15. juli 2012

Nettemor

Eliza skriver:

Ejedet med rengørring er en skøne MEDMINDRE man gør det i mit hjem 

Eller mit!

Anmeld

15. juli 2012

sandramor

min fødsels læge sagde til mig at man intet selv kan gøre for at sætte gang i fødslen... da det er baby der udskiller et bestemt hormon som gør at man begynder at få veer.... kan ikke huske hvad det hormon hedder... ....

Anmeld

15. juli 2012

Solstrålebørn

Der er ikke så meget at gøre end at vente.. baby kommer når baby er klar... 

Anmeld

15. juli 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
chicka23 skriver:

Sex 

Mit vand gik 20 timer efter, hvor jeg var 37+5

Nu er det ikke for at være efter dig men når man ikke engang er nået til terminen eller derover så kan jeg bare slet ikke forstå at man vil prøve at sætte fødslen igang  Ved godt at man siger at 37+ så skulle baby være klar til at komme til verdenen men det er jo nok bedst for baby at blive derinde så længe som muligt. Og når baby ikke selv sætter fødslen igang så er han/hun nok ikke klar til at komme ud endnu.

Jeg kunne aldrig drømme om at "sætte skub i fødslen" den dag jeg bliver gravid igen. Baby kommer når han/hun kommer

Håber ikke at du tager dette som et angreb mod dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.