sætte fødselen igang.. kan man selv det :) Kom gerne med råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.928 visninger
23 svar
0 synes godt om
15. juli 2012

Mor1012

jeg hopper og danser efter snart at få prinsessen at se...

kan man gøre noget for at påvirke kroppen til veer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

smokin

Ej hvorfor vil du dog det? 

Anmeld

15. juli 2012

Mor1012

Zette skriver:

hvis der ikke sker noget inden for 3 uger, ville blive super ked hvis jeg gik over tid

der er så mange vandre/skrøne ammehistorier, men ku være sjovt hvis folk delte deres historie hvad de har prøvet op til fødselen........

Anmeld

15. juli 2012

smokin

Anmeld

15. juli 2012

Mor1012

Zette skriver:

du har lige skrevet det samme 1 gang

hvis der ikke sker noget inden for 3 uger, ville blive super ked hvis jeg gik over tid

der er så mange vandre/skrøne ammehistorier, men ku være sjovt hvis folk delte deres historie hvad de har prøvet op til fødselen........

Anmeld

15. juli 2012

smokin

Emilieprinsessen skriver:

Hov fik trykket dobbelt. 

Jeg fødte før tid og synes det er noget pjat at manønsker det. Ja undskyld! Men det synes jeg altså. Tror ikke man kan gøre noget for at få det igang. Tror det er tilfældigt hvis det sker. Babyen kommer når den kommer. 

Anmeld

15. juli 2012

MorDk

Zette skriver:

Hov fik trykket dobbelt. 

Jeg fødte før tid og synes det er noget pjat at manønsker det. Ja undskyld! Men det synes jeg altså. Tror ikke man kan gøre noget for at få det igang. Tror det er tilfældigt hvis det sker. Babyen kommer når den kommer. 

Jeg kan godt forstå at nogle vil føde lidt før terminen... Det ønsker jeg da også da denne graviditet er meget hård for mig. Jeg fødte min søn 2 dage før termin. Og jeg håber ikke jeg går "over tid" denne gang. Men det ville da være dejligt at føde i uge 38+ eller 39+ (det ser jeg da intet galt i at ønske) Hvis jeg føder der er hun vel klar der...

Anmeld

15. juli 2012

Mor1012

MorDk skriver:

Jeg kan godt forstå at nogle vil føde lidt før terminen... Det ønsker jeg da også da denne graviditet er meget hård for mig. Jeg fødte min søn 2 dage før termin. Og jeg håber ikke jeg går "over tid" denne gang. Men det ville da være dejligt at føde i uge 38+ eller 39+ (det ser jeg da intet galt i at ønske) Hvis jeg føder der er hun vel klar der...

Anmeld

15. juli 2012

MorDk

Emilieprinsessen skriver:

jeg hopper og danser efter snart at få prinsessen at se...

kan man gøre noget for at påvirke kroppen til veer

Dagen inden jeg fødte.... der gik manden og jeg igang med hovedrengøring. Jeg støvsuget, vaskede gulv, tørrede støv og vaskede tøj. Om aftenen havde vi sex... og om morgen kl.04.00 havde jeg de første veer...

Anmeld

15. juli 2012

Mor1012

MorDk skriver:

Dagen inden jeg fødte.... der gik manden og jeg igang med hovedrengøring. Jeg støvsuget, vaskede gulv, tørrede støv og vaskede tøj. Om aftenen havde vi sex... og om morgen kl.04.00 havde jeg de første veer...

okay det har jeg faktisk hørt før, det med rengøring...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.